Beste, ik bestelde op 12mei 2022 via de site Bizay.be 100 bedrukte badeendjes (ik betaalde hierbij extra voor de optie 'professioneel nazicht van het ontwerp') voor de eerste verjaardag van mijn dochter op 17juni. Deze zouden op 3juni geleverd worden. Echter had ik nadien blijkbaar een mail ontvangen in mijn spam dat er een probleem was met het ontwerp en bijgevoegd een ongelooflijk lelijk nieuw ontwerp dat in de verste verte niet leek op het originele (tot zover de professionele bijstand). Deze mail heb ik zelf heel toevallig op 2juni ontdekt, maar toen hadden ze blijkbaar ook al een bericht gestuurd dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat er niet tijdig gereageerd werd, mijn beschikbare telefoonnummer hebben ze nooit gecontacteerd, ondanks dat ik reeds in het begin de bestelling betaald had.Ik heb op 2juni meteen het nieuwe ontwerp doorgestuurd en hen een mailtje gestuurd dat ik het bericht niet gezien had alsook dat ik tevergeefs naar een telefoonnummer had gezocht om hen te contacteren en meteen af te toetsen wat nu exact het probleem was. Geen reactie, maar ik kreeg wel de bevestiging dat de nieuwe leverdatum 16juni zou zijn (2weken later dan oorspronkelijk, maar nog net op tijd voor de verjaardag dus).Ik heb ondertussen nog een aantal keer contact opgenomen via hun contactformulier op de site (geen andere mogelijkheid tot contacteren), met de raaf of ze mij konden verzekeren dat de bestelling op tijd zou zijn, aangezien er vermeld stond dat de leverdata steeds mogelijk 2werkdagen vertraging kunnen hebben, dat ik anders gerust extra wou betalen voor Spoedverzending. Helaas weer geen reactie. Ondertussen zijn we 2weken na de laatste voorziene leverdatum, had en heb ik nog steeds geen kadootjes voor mijn dochter haar 1e verjaardag. En heb ik op al mijn berichten 0x reactie gehad, buiten op mijn slechte review via Trustpilot waarop ik van hen nadien de melding kreeg dat de levering op 6/7 zal plaatsvinden en dat ik hen opnieuw dien te contacteren indien ik op 6juli niets heb ontvangen.Ondertussen heb ik ergens anders nieuwe kadootjes moeten kopen, en ben ik dus niets meer met mijn bestelling. Graag hulp bij het terugvorderen van mijn betaling wegens niet naleven van de afspraken. Alsook een duidelijk bericht uitsturen zodat andere mensen niet op dezelfde manier 'in het zak' worden gezet.Met vriendelijke groeten,Karolien