Beste,
Gelieve dan eerst ook alle mailing op te vragen bij de heer Eduard Fron vooraleer u een standpunt gaat nemen. Wij maken u een gedeelte van de mailing over die werd verzonden naar de heer Eduard Fron, KU Leuven en naar onze raadsman op 15/01/2025. Sinds 15/01/2025 is het ook heel stil geworden bij de heer Fron Eduard… heel raar.
Wij gaan heel kort antwoorden op uw mail met korte passages uit verschillende mailings naar onze diensten en zullen u nogmaals hierop antwoorden:
We verwijzen naar uw mailing op 03/01/2025 t.a.v. onze diensten:
Hij kwam met een privévoertuig met kenteken 2-ASF-992 - deze voertuig betreft een bedrijfswagen van Atlas Controle VZW en is geen privévoertuig
Een kopie van zijn legitimatie, inclusief een foto, zodat ik zijn identiteit kan verifiëren - op welke basis kan u dan zijn identiteit verifiëren? Heeft u enig toeging tot politionele databanken? Doet u dat bij ALLE personen die diensten komen leveren of uitvoeren bij u thuis?
We verwijzen naar uw mailings op 14/01/2025 t.a.v. onze diensten:
Aangezien ik geen antwoord van u heb ontvangen en een onbekende persoon mijn huis is binnengekomen en zijn identiteit noch zijn document als erkend elektricien heeft prijsgegeven, heb ik dit event gemeld bij de politie in Zonhoven - nochtans hebben wij u telefonisch alle info en naam van de keurder medegedeeld maar toch moet u de politie erbij halen omdat u een factuur ontvangen hebt van 85,00 Euro inzake de nutteloze verplaatsing. Als uw installatie niet in orde is dan is het niet in orde PUNT. De keurder is dan echt een amateur ‘misdadiger’: u kent zijn naam, weet met welke voertuig die aan het rijden is en voor welke firma hij werkt.
Ik zal ook een officiële klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Energie - veel succes
Het is een gebruikelijke en geaccepteerde praktijk in België dat consumenten identificatie vragen aan personen - hier gaat u weer verwijzen naar het feit dat we in België zijn?!? Deze beledigingen kunnen niet en mogen niet voor iemand in uw positie.
Wij hebben daar een keuring uitgevoerd maar de heer Fron Eduard denk het beter te weten aangezien zijn installatie zonnepanelen (die hij zelf gedaan heeft) volgens hem perfect in orde is. De heer Fron Eduard doet zijn mailing vanuit mailadres van KU Leuven. Dus dat moet een referentie zijn voor AREI en zijn kennisgeving terzake volgens hem… KU Leuven.
Welke materie inzake AREI kent de heer Fron Eduard? Op welke basis doet de heer Fron Eduard zijn beoordeling of de keurder zijn werk al dan niet kent? Welke diploma heeft de heer Fron Eduard (niet onze zaken maar volgens de heer Eduard Fron een doodnormale vraag)?
Vraagt de heer Fron Eduard aan elke persoon die bij hem thuis diensten komt leveren een kopie van hun identiteitsbewijs? Of is dat enkel bij ‘sommigen’? Doet de heer Fron Eduard deze handelingen ook in zijn beroepsomgeving aangezien die een mailing gebruikt van KU Leuven? Waarom gebruikt de heer Fron Eduard zijn mailing van KU Leuven om een aanvraag te doen voor een keuring in zijn woning (welke boodschap wilt die geven aan ons)?
Spijtig genoeg zijn de keurders die keuringen voor ons uitvoeren objectief en moeten ze de regelgeving terzake opvolgen. NIET GOED IS NIET GOED.
Aangezien de heer Fron Eduard onze medewerker ter plaatse meerdere malen discriminerende opmerkingen gedaan heeft en alsook deze opmerkingen telefonisch herhaald heeft hebben we geen keuring laten opmaken maar hebben wij het afgesloten met een verplaatsing. Een commerciële geste van ons omdat wij het gedrag van de heer Fron Eduard NIET KUNNEN AANVAARDEN en omdat we ZIJN VERWIJTEN aan de telefoon beu waren. Maar we zijn klantvriendelijk gebleven in alle opzicht.
Nu om zijn gelijk te halen en om 85,00 Euro niet te moeten betalen heeft de heer Eduard Fron TESTAANKOOP aangeschreven, de politie aangeschreven en ombudsdienst voor energie aangeschreven. In welke wereld leven wij dan? Juist in België… zoals gemaild op 14/01/2025 door de heer Fron Eduard.
Als een eenvoudige burger is het echt beschamend van TESTAANKOOP dat jullie diensten ook hierin meegaan. Factuur steekt in bijlage. Ofwel betaald de heer Fron Eduard de factuur ofwel gaat de factuur naar de deurwaarder en vandaar naar de rechtbank, enz… Jullie van TESTAANKOOP kennen de regelgeving hierin ook.
Met vriendelijke groeten,
Energiescanner
Bestuurder Ozen
Tel: 02/8992015
GSM: 0487/997878
www.energiescanner.be
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 29 januari 2025 10:19
Aan: info@energiescanner.be
Onderwerp: Verandering van status van je klacht
Virusvrij.www.avg.com