Beste,Wij bestelden begin van dit jaar een nieuwe keuken bij de keukenbaron. Er werd een leverdatum en dergelijke afgesproken, het voorschot werd betaald en de keuken kon in productie gaan. Naarmate dat de leverdatum dichter kwam mailde ik om alvast de afrekening te krijgen zodat ik de keuken op tijd zou kunnen betalen. Deze factuur ontving ik uiteraard snel na mijn mail. De keuken werd volledig betaald maar we werden verder niet op de hoogte gehouden. We namen dan maar zelf contact op, na meermaals contact op te nemen of mails te sturen zonder reactie kregen we dan eindelijk een datum van levering en installatie. De keuken werd begin november geplaatst, de plaatsing verliep vlot maar alle keukentoestellen ontbraken, het werkblad, het fornuis, de spoelbak, de kraan en het stopcontact voor het eiland. Ik mailde hiervoor onmiddellijk met de vraag of ze zicht hadden op de levering van de toestellen. Na 2 weken mailde ik opnieuw want er werd opnieuw gewoon niet gereageerd. Uiteindelijk hebben ze mij dan eens telefonisch gebeld met de mededeling dat de toestellen (die we maanden geleden besteld hadden) niet geleverd konden worden en dat we een upgrade van de toestellen zouden krijgen als we hiermee akkoord zouden gaan. Dit werd telefonisch besproken en zou bevestigd worden via mail. Op die mail hebben we ook ettelijke dagen kunnen wachten. Daarna nam ik geregeld telefonisch contact op (dat was de enige manier om wel reactie te krijgen) en zo kwam er dan een moment dat ik net belde toen het fornuis net bij hun binnen kwam alsook het werkblad. Deze zijn ze dan kort nadien komen leveren. Het fornuis werd geplaatst en het werkblad werd los op de keuken gelegd alsook de spoelbak ligt tot op heden nog gewoon los op de kasten. Er zou een SMEG technieker gecontacteerd worden aangezien er een glas los zat in ons fornuis (een gekend probleem) maar tot op heden hebben we deze ook nog steeds niet gehoord. We namen nadien nog telefonisch contact op, er wordt ons dan telkens beloofd dat ze tegen een bepaalde datum iets zouden laten weten. Inmiddels dateert mijn laatste mail van 28/12 (de termijn dat ze iets zouden laten weten maar dan blijkbaar gesloten waren met het verlof) en daar wordt opnieuw gewoon niet op gereageerd. Ze zijn open sinds 4/1 en vertikken het gewoon om iets te laten weten. Ik stuurde ook een sms (op 28/12) naar de man die ons steeds te woord staat maar ook via die weg wordt er niet gereageerd. Wij kunnen nog steeds niet naar opnieuw naat ons huis omdat we gewoon niks kunnen doen in de keuken. We moeten dus langer dan verzien elders verblijven omdat zij hun beloftes niet na komen. De kraan, vaatwasser, oven, microgolfoven, warmhoudlade, dampkap, stopcontact eiland en de kliksystemen voor de lades ontbreken tot op de dag van vandaag nog steeds. Alles is reeds maanden geleden betaald maar er wordt niks afgewerkt en er wordt gewoon niet gereageerd. Ik zou dus zo snel mogelijk de afwerking willen van de keuken met de levering van alle ontbrekende toestellen alsook de beloofde technieker die het glas komt repareren van het fornuis. Indien dit niet lukt binnen de 2 weken dan verwacht ik de terugbetaling van de niet geleverde goederen en een schadevergoeding.