Terug

Onaangekondigde Abonnementverlenging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Knaek

03/09/2024

Geachte heer/mevrouw, Twee jaar geleden heb ik mij gratis geregistreerd bij uw bedrijf. Tot mijn verrassing is er nu, twee jaar later, zonder enige communicatie vooraf, een bedrag van €26 van mijn rekening afgeschreven. Dit vind ik zeer ongepast, vooral omdat ik uw app in de tussentijd nooit heb gebruikt. Daarnaast ervaar ik problemen bij het opzeggen van mijn abonnement. Bij het proberen te annuleren wordt mij gevraagd om nog eens €5 te betalen, wat ik onacceptabel vind. Bovendien blijkt het annuleren via de website niet voldoende te zijn; er volgt een onduidelijke procedure waarbij ik een bevestigingsmail ontvang in mijn spamfolder, tussen vele andere spamberichten. Hierin moet ik nogmaals de annulering bevestigen, wat niet duidelijk wordt gecommuniceerd. Ik verzoek u vriendelijk om het volledige bedrag van €26 terug te storten en om het openstaande bedrag van €5 te laten vervallen. Ik vertrouw erop dat u deze kwestie spoedig en naar tevredenheid zult oplossen. Met vriendelijke groet, Amber Lefever

Berichten (3)

Knaek

Naar: A. L.

03/09/2024

Hey AmberWat een vervelende situatie. Kan je even contact opnemen met mij (Sofie) via sofie@knaek.be?Dan gaan we samen even kijken hoe we dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.Groetjes Sofie Knaek

A. L.

Naar: Knaek

03/09/2024

Beste Ik heb jou deze ochtend een mail gestuurd. Alvast bedankt voor de snelle reactie. Amber Lefever

Knaek

Naar: A. L.

04/09/2024

Hey AmberZou ik jouw telefoonnummer mogen?Ik wil graag even wat vragen stellen en dan meteen een oplossing zoeken.Hopelijk tot snel!Groetjes Sofie Knaek


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform