GoedemorgenOp 14 juli kochten wij een volledig nieuwe babykamer aan. Op 21 juli deden we de pakketten open en bleek dat meerdere panelen/onderdelen beschadigd waren en/of productiefouten vertoonden. (bv scheve gaatjes waardoor de poten van het meubel niet kunnen bevestigd worden)Wij hebben meteen contact opgenomen met Levering.service@krea.be aangezien dit ons telefonisch werd meegedeeld op 22 juli om te doen.We stuurden alle nodige foto's /bewijsmateriaal mee.Ook maakt men reclame voor de laagste prijsgarantie en dat men het verschil terugbetaald. Wij betaalden 591eur en zagen dat dezelfde kamer bij meubelen Weba 551eur kostte. Op 26 juli kregen we reactie dat men 33eur zal terugstorten, terwijl het verschil 40eur bedraagt.Ook vroeg men om elk pakket te openen en op elk plannetje elk paneeltje/onderdeeltje aan te kruisen waar de beschadiging zich bevindt.Dit is een absurd en tijdrovend voorstel en wij wensen volledige nieuwe pakketten en geen onderdeeltjes. De meubels werden volgens ons eerder gebruikt gezien de schade. Tot op heden mochten wij nog geen reactie ontvangen van hen. MvgEvelien Van de Vijver - Asamoah Oscar