Terug

Offerte

Closed Openbaar

van Calster

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: van Calster

27/12/2020

Aan Van Calster tegels – vloeren – badkamerrenovatie Wilrijk 25/12/2020Betreft Offerte 1143538 en 1229329 klant 57646 datum 08/12/2020Ik wens de volgende klachten te behandelen.Op 6 oktober heb ik en mijn echtgenote Vloeren Van Calster bezocht te Antwerpen voor het opmaken van een prijsofferte alvorens deze definitief te aanvaarden is gevraagd aan de verkoper of tijdens de werken de wc toegankelijk bleef, deze heeft met ja bevestigd. Dit was een van mijn voorwaarde, tijdens een gesprek met de loodgieter en werfleider is dit tijden de werken +/- 14 dagen onmogelijk , nadien heeft de verkoper deze belofte schriftelijk ontkent. Een bewoner met hetzelfde appartement en een gerenoveerde badkamer was ongeveer 3 uur zonder wc ?Men verplicht mij gipsplaten te plaatsen tegen de muur wc en badkamer met als argument dat de muur te zwak is om de meubels te bevestigen - bij het meubel dat nu geplaatst is lukt het wel? Ik heb trouwens een nieuw meubel besteld dat steunt op de vloer, de onkosten van de gipsplaten op het factuur moet ik ergens verdoken zoeken bij de prijs van wandtegels €4994,76 en transportvergoeding gyproc. Op 17 november heb ik reeds vermeld hier niet met akkoord te zijn ,Ik heb verleden week 2 identieke gerenoveerde badkamers bezocht nergens is deze toepassing van gipsplaten toegepast. Het is en blijft een nutteloze uitgave. Voorbereidende werken het factuur 507600 heeft de zelfde vermeldingen als nieuwe factuur 511522behalve de prijs een supplement verdieping dit gaat van €2.772,20 naar €5.272,20 een meerkost van €2500 op 6 oktober wist men toch ook dat het appartement op het 17de verdiep was dit kan men niet ontkennen er staat een ladderslift vermeld op factuur 507600 (of zijn deze onkosten dan bewust niet toegepast).Tot slot: Schauwen sanitair en verwarming Waar is het origineel van de bestelling. €4.741,58 dit kan maar bij het afsluiten van de bestelling vroeg ik een kopie van de bestelde goederen als antwoord kreeg ik dat mag ik niet geven meneer, dit is wel ongewoon.Besluit. Wij voelen ons bedrogen dit contract is gedaan met beloftes die niet waargemaakt worden en de definitieve offerte heeft een verdoken meerkost die niet verantwoord is wij wensen de stopzetting van het contract met een resultaat die mogelijk voor beide partijen aanvaardbaar is o a (Kosteloze annulering en terugbetaling).hoogachtend

Berichten (4)

van Calster

Naar: T. V.

06/01/2021

GeachteVriendelijk verzoek kennis te willen nemen van het document in bijlage.Met vriendelijke groetenJuridische dienstTransportstraat 1A3980 Tessenderlo (BE)juridisch@vancalster-vloeren.bewww.vancalster-vloeren.beVolg ons opBezoek onze toonzalenANTWERPENBOORTMEERBEEKGEELHASSELTTURNHOUT

T. V.

Naar: van Calster

07/01/2021

Aan Van Calster BVBABetereft badkamerrenovatie Theophiel Vermeulen 57646Rechtzetting: betreft het plaatsen van gipsplaat. Indien de werflijder zijn werk correct gedaan heeft dan weet hij dat alle nutsvoorzieningen van k & w water + afloop zich ook aan de tegenovergestelde muur bevind . Bij firma Schrauwen is mij bevestigd dat het meubel ook kan geleverd worden met steun op de grond wat wij dan ook besteld hebben.Met vriendelijk groeten.

van Calster

Naar: T. V.

12/01/2021

GeachteVriendelijk verzoek kennis te willen nemen van het document in bijlage.Met vriendelijke groetenJuridische dienstTransportstraat 1A3980 Tessenderlo (BE)juridisch@vancalster-vloeren.bewww.vancalster-vloeren.beVolg ons opBezoek onze toonzalenANTWERPENBOORTMEERBEEKGEELHASSELTTURNHOUT

van Calster

Naar: T. V.

18/01/2021

GeachteVriendelijk verzoek kennis te willen nemen van het document in bijlage.Met vriendelijke groetenJuridische dienstTransportstraat 1A•3980 Tessenderlo (BE)juridisch@vancalster-vloeren.bewww.vancalster-vloeren.be•Volg ons opBezoek onze toonzalenANTWERPEN•BOORTMEERBEEK•GEEL•HASSELT•TURNHOUT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform