Terug

nooit ontvangen betaalde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. K.

Naar: Marc O'Polo

13/07/2023

Beste, Op 19 april 2023 heb ik via de website een bestelling geplaatst (bestelnummer 117014666) ter waarde van €129, 85 bij Marc O'Polo. Ik had ervoor gekozen om deze bestelling te laten leveren in de Marc O'Polo winkel te 1000 Brussel, Nieuwstraat 130-132.Een factuur vindt u als bijlage.Op 21 april om 9.48u zou de postbode het pakket proberen leveren hebben bij bovenvermelde winkel van Marc O'Polo, maar dit is niet gelukt. Daarop heeft deze postbode eigenhandig beslist om het pakket te laten leveren aan postpunt GASTBY. Tot op heden is dit nog steeds onderweg, volgens mijn track-en trace app.Dit meldde ik op 25 april aan het e-mailadres service@marc-o-polo.com van Marc O'Polo. Hierop ontving ik een automatisch antwoord van Marc O'Polo met vermelding van procesnummer MOP-ALL-302078.Op 26 april ontving ik een e-mail van Marc O'Polo met boodschap dat mijn pakket via click & collect was aangekomen op het gewenste adres: Nieuwstraat 130-132 te 1000 Brussel. Op 29 april begaf ik me naar de winkel, doch daar vertelde men mij dat het pakket daar nooit was aangekomen. Ik vroeg daarop om de manager te spreken, maar die was niet aanwezig. Men gaf me aan dat men me verder niet kon helpen.Op 29 april bezorgde ik een klachtmail aan Marc O'Polo waarin ik vroeg na te gaan waar het pakket zich bevond. Niemand antwoordde me. Ik verzond herinneringsmails op 3 mei en 19 mei.Pas op 23 mei ontving ik een antwoord van Marc O'Polo met boodschap dat het pakket vastzat bij Bpost en dat ik contact op moest nemen met Bpost teneinde het probleem te verhelpen. Ik beantwoordde de e-mail daarop meteen met boodschap dat ik als particulier geen klacht kon indienen bij Bpost en vroeg Marc O'Polo de verantwoordelijkheid op te nemen en zelf een onderzoek te starten bij Bpost. Marc O'Polo bezorgde me hierop een formulier dat ik diende in te vullen opdat Marc O'Polo een onderzoek bij Bpost zou kunnen openen. Op 24 mei heb ik Marc O'Polo het ingevulde formulier bezorgd met vraag me op te hoogte houden.Op 31 mei heeft Marc O'Polo me een e-mail gestuurd om te vragen of ik het document bestemd voor Bpost zou willen invullen, dit had ik hen nochtans reeds bezorgd op 24 mei. Ik bezorgde het hen dus nogmaals op 31 mei.Op 13 juni heb ik een herinnering gestuurd, met vraag me de stand van zaken mee te delen, vermits ik nog niets gehoord had. Ik heb Marc O'Polo gevraagd me het verschuldigde bedrag terug te storten, waarop Marc O'Polo me antwoordde dat mijn handtekening ontbrak op dit document, terwijl ik het weldegelijk ondertekend had. Als bijlage vindt u het betreffende document. Ik had nog een herinnering gestuurd op 23 juni, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen.Op 28 juni heb ik deze tekst als boodschap ingevoerd op hun website via klantendienst. Daarna heb ik een bericht ontvangen van Marc 0'Polo dat mijn handtekening manueel moest ingevuld worden, ipv digitaal ondertekend. Dit heb ik op 29 juni rechtgezet. Omdat ik geen reactie ontving, heb ik een herinnering gestuurd op 10 juli. Tot op heden is er geen gevolg aan mijn klacht gegeven.Om deze redenen ga ik ervan uit dat hier sprake is van oplichting of diefstal, waarvoor ik officieel klacht wens neer te leggen, in de hoop mijn geld terug te krijgen.Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform