Beste, Ik bestelde op 5 december 2023 een Iphone 11 via uw website en betaalde 328 euro en 13 euro voor een screenprotector. Die screenprotector werd de dag erna al geleverd en de telefoon zelf zou binnen twee dagen geleverd worden. U liet me vervolgens via mail weten met vertragingen te kampen. Weken later en na enig mailverkeer later (standaard antwoordmails) werd het me duidelijk dat ik aan het lijntje werd gehouden door uw klantendienst. Op mijn laatste vraag tot onmiddellijke levering (9 januari) kreeg ik nooit een antwoord. Ik heb de indruk dat ik niet de enige gedupeerde ben. Ik zou een schadevergoeding kunnen eisen voor het meer dan een maand wachten op een bestelling van een item dat ik nodig heb voor mijn werk, maar ik vraag u ofwel de onmiddellijke levering van de telefoon, ofwel een onmiddellijke terugbetaling van de betaalde bestelling. Indien ik hier geen reactie op krijg, zal ik graag ook een schadevergoeding bij mijn klacht voegen.