Terug

nooit geleverd

Closed Openbaar

Vero's Amsterdam

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Vero's Amsterdam

21/10/2023

Beste ik bestelde op 12/08 een jas en na een tijdje krijg ik een mail dat de bestelling was verloren gegaan en opnieuw zou worden verzonden ik zou dan ook een mail ontvangen met een track en tray om de bestelling te kunnen volgen. Deze mail nooit ontvangen en nu zou de jas zijn geleverd volgens de site hebben ze zo ook doorgegeven aan klarna de betaaldienst.Sorry maar nooit een melding ontvangen van levering en waarom zou ik moeten betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen? Ik had dan ook al aangegeven dat ik na meer dan een maand niets te hebben vernomen de bestelling dan ook niet meer wou.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform