Terug

Nooit geleverd product

Closed Openbaar

Mirabella shopping

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. D.

Naar: Mirabella shopping

20/02/2025

OP 24 januari 2025 betaalde ik 163,27 EUR, welk ook van mijn rekening zijn gegaan voor zes armbandjes. Ik heb deze nooit ontvangen. Nadat ik dit heb gemeld werd mij meegedeeld dat de bestelling tijdens het transport verloren is gegaan en opnieuw zou verzonden worden. Maar ook nu mocht ik nog steeds niets ontvangen. Ik eis dan ook onmiddelijke terugbetaling van de 163,27 EUR. Bij betaling is vermeld MArabella NL, 1018 WW- AMsterdam -NLD - 70ZT9EX SP MIRABELLA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform