Uw verzoek (133457) werd bijgewerkt. Gelieve te antwoorden op deze e-mail indien u opmerkingen wenst toe te voegen.
Manuela (Stickerkid)
10 sep 2025 15:20 CEST
Hallo Testaankoop team
Bedankt voor je bericht.
Wij produceren en verzenden al meer dan 20 jaar etiketten wereldwijd vanuit Zwitserland. Sinds 2 jaar verzenden wij etiketten voor onze klanten vanuit onze vestiging in Frankrijk naar Frankrijk, Italië en België.
We organiseren alle zendingen met de respectievelijke nationale postbedrijven. In België met BPost.
We geven hier graag commentaar op de klacht van mevrouw Anne Dewaele.
Zoals je in onderstaande e-mail kunt zien, heeft Anne vanaf het begin bij ons geklaagd over de bezorgvereisten in de buurt bij haar kantoormanager en het niet ontvangen van de bezorging.
We hebben alle beschikbare informatie verstrekt en Swiss Post heeft de bezorging via het International Delivery Investigation naar de agent van Anne Dewaele gestuurd.
We hebben van mevrouw Anne Dewaele de volgende informatie gekregen om te controleren, waarvan we inmiddels hebben vernomen dat niet alle informatie correct is en dat ze nog steeds proberen om
de bestelling teruggestuurd of opnieuw geplaatst te krijgen.
We leveren gepersonaliseerde producten in gewone A4-enveloppen met de adressen inclusief telefoonnummers afgedrukt op de etiketten, precies zoals de klanten ze aan ons geven.
in 99,9% van de gevallen, wanneer er echt sprake is van een defecte levering, worden deze artikelen onmiddellijk naar ons teruggestuurd of doorgestuurd naar de vervoerder.
Mevrouw Annne Dewaele maakt meteen heel duidelijk dat u mijn handtekening op het ontvangstbewijs niet hebt, dus u kunt de levering niet bewijzen.
Het is ook duidelijk dat andere bedrijven ons een onmiddellijke vervanging geven. (dit zijn geen gepersonaliseerde producten)
U hebt meerdere keren herhaald dat er problemen zijn met BPost in de buurt en we hebben u meerdere keren geïnformeerd dat u over deze leveringsproblemen moet klagen bij de buurtbewoners van BPost. Als dit echt een probleem is met het bedrijf en de lokale nationale vervoerder, dan heeft het niets te maken met onze service.
We weten dat BPost een zeer betrouwbare bezorgdienst is en we kunnen je vertellen dat we nu een bezorgpercentage van 100% hebben voor klanten in België.
We hebben de klant altijd voorzien van alle beschikbare informatie en als de klant echt bij ons terug wil komen omdat het op tijd geleverd is, dan leveren we het natuurlijk direct.
We produceerden de gepersonaliseerde producten hier op tijd, leverden ze binnen 24 uur op 2 juli en BPost zorgde voor de correcte levering op 8 september 2025.
De postinspectie op 10 juli 2025 bevestigde ook dat de levering op het door de klant gevalideerde adres correct was.
Bijgevoegd vind je het hele postproces en controleren we graag de verklaringen van de klant.
We behandelen alle klachten van klanten volgens onze algemene richtlijnen en proberen alle klanten te helpen.
Alle informatie die we hebben verzameld, bewijst niet dat de klant de gepersonaliseerde etiketten nog niet heeft ontvangen.
We hebben de klant hier een kortingsbon van € 10,00 gestuurd voor het product van € 15,00, uit beleefdheid van onze kant.
Als er een verkeerde levering of retourzending was, moesten we het terugsturen.
Bedankt voor uw kennis en steun
Bijlage(n)
heida.zendesk.com_tickets_131324_print-mails support.pdf
heida.zendesk.com_tickets_132573_print_support 2.pdf
Klachten
10 sep 2025 10:46 CEST