Terug

Nooit geleverd product

In behandeling Openbaar

Stickerkid

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. D.

Naar: Stickerkid

10/09/2025

Stickerkid werkt samen met Bpost voor de levering van hun producten. We hebben van Bpost een bericht gekregen dat ons product geleverd was, wij hebben het echter nooit in onze brievenbus gehad. Stickerkid verschuilt zich achter het feit dat er in onze buurt regelmatig problemen zijn met Bpost, maar dat neemt niet weg dat wij ons product eenvoudigweg niet hebben ontvangen. Zij raadden ons aan contact op te nemen met BPost en het plaatselijke kantoor. Dit hebben we allemaal gedaan zonder resultaat. Daarna hebben ze ons gezegd dat we klacht moesten indienen bij BPost. En wat staat er op de site van BPost? Als particulier kan ik geen klacht indienen bij BPost. En zo worden we al sinds begin juli van het kastje naar de muur gestuurd. Ze hebben dan een onderzoek geopend, meer dan een maand lang geen communicatie. Als ik dan zelf nog eens een mail stuur, krijg ik een zogenaamd leveringsbewijs dat heel toevallig gedateerd is op de dag dat ik de mail heb gestuurd (19-8). Het is duidelijk dat ze er gewoon op hopen dat ik de zaak zal laten rusten. Ik stel voor dat ze ons gewoon het bedrag terugbetalen.

Berichten (1)

Stickerkid

Naar: A. D.

10/09/2025

Uw verzoek (133457) werd bijgewerkt. Gelieve te antwoorden op deze e-mail indien u opmerkingen wenst toe te voegen. Manuela (Stickerkid) 10 sep 2025 15:20 CEST Hallo Testaankoop team Bedankt voor je bericht. Wij produceren en verzenden al meer dan 20 jaar etiketten wereldwijd vanuit Zwitserland. Sinds 2 jaar verzenden wij etiketten voor onze klanten vanuit onze vestiging in Frankrijk naar Frankrijk, Italië en België. We organiseren alle zendingen met de respectievelijke nationale postbedrijven. In België met BPost. We geven hier graag commentaar op de klacht van mevrouw Anne Dewaele. Zoals je in onderstaande e-mail kunt zien, heeft Anne vanaf het begin bij ons geklaagd over de bezorgvereisten in de buurt bij haar kantoormanager en het niet ontvangen van de bezorging. We hebben alle beschikbare informatie verstrekt en Swiss Post heeft de bezorging via het International Delivery Investigation naar de agent van Anne Dewaele gestuurd. We hebben van mevrouw Anne Dewaele de volgende informatie gekregen om te controleren, waarvan we inmiddels hebben vernomen dat niet alle informatie correct is en dat ze nog steeds proberen om de bestelling teruggestuurd of opnieuw geplaatst te krijgen. We leveren gepersonaliseerde producten in gewone A4-enveloppen met de adressen inclusief telefoonnummers afgedrukt op de etiketten, precies zoals de klanten ze aan ons geven. in 99,9% van de gevallen, wanneer er echt sprake is van een defecte levering, worden deze artikelen onmiddellijk naar ons teruggestuurd of doorgestuurd naar de vervoerder. Mevrouw Annne Dewaele maakt meteen heel duidelijk dat u mijn handtekening op het ontvangstbewijs niet hebt, dus u kunt de levering niet bewijzen. Het is ook duidelijk dat andere bedrijven ons een onmiddellijke vervanging geven. (dit zijn geen gepersonaliseerde producten) U hebt meerdere keren herhaald dat er problemen zijn met BPost in de buurt en we hebben u meerdere keren geïnformeerd dat u over deze leveringsproblemen moet klagen bij de buurtbewoners van BPost. Als dit echt een probleem is met het bedrijf en de lokale nationale vervoerder, dan heeft het niets te maken met onze service. We weten dat BPost een zeer betrouwbare bezorgdienst is en we kunnen je vertellen dat we nu een bezorgpercentage van 100% hebben voor klanten in België. We hebben de klant altijd voorzien van alle beschikbare informatie en als de klant echt bij ons terug wil komen omdat het op tijd geleverd is, dan leveren we het natuurlijk direct. We produceerden de gepersonaliseerde producten hier op tijd, leverden ze binnen 24 uur op 2 juli en BPost zorgde voor de correcte levering op 8 september 2025. De postinspectie op 10 juli 2025 bevestigde ook dat de levering op het door de klant gevalideerde adres correct was. Bijgevoegd vind je het hele postproces en controleren we graag de verklaringen van de klant. We behandelen alle klachten van klanten volgens onze algemene richtlijnen en proberen alle klanten te helpen. Alle informatie die we hebben verzameld, bewijst niet dat de klant de gepersonaliseerde etiketten nog niet heeft ontvangen. We hebben de klant hier een kortingsbon van € 10,00 gestuurd voor het product van € 15,00, uit beleefdheid van onze kant. Als er een verkeerde levering of retourzending was, moesten we het terugsturen. Bedankt voor uw kennis en steun Bijlage(n) heida.zendesk.com_tickets_131324_print-mails support.pdf heida.zendesk.com_tickets_132573_print_support 2.pdf Klachten 10 sep 2025 10:46 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform