Terug

Nooit geboekt, wel annulatiekosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Sunweb

14/02/2023

Beste, enkele weken geleden keek ik een prijs na voor een vakantie op de website van Sunweb. Je moest ver doorklikken om de volledige prijs te zien. Ik ben er echter zeker van nooit een reis te hebben geboekt. Ik was volop in de vergelijkingsfase. Ik heb de reis ook nooit telefonisch of via mail bevestigd. Toch kreeg ik daarna een aanmanning om te betalen en werd ik door sunweb gebeld. Daarin vertelde ik nooit te hebben geboekt. Ze zeiden het te zullen annuleren waarna ik een mail kreeg met een hoge kost. Ik belde daarna teryg naar Sunweb en daar werd niet meer opgenomen. Ik liet hen via mail weten klacht in te dienen. Ik vond op deze site bijna exact dezelfde klacht.

Berichten (1)

K. M.

Naar: Sunweb

04/03/2023

Beste,Ik kreeg nog geen antwoord op deze klacht. Als u niets laat weten zie ik de klacht als gegrond.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform