Terug

Nog steeds niets ontvangen (gekocht op 2/10/25)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

D. V.

Naar: Celiqe

16/10/2025

Beste, Ik heb op 2/10/25 een bestelling geplaatst bij celiqe.com ter waarde van 57,90 euro. Tot op heden, twee weken later, heb ik nog niets ontvangen en de bestelling is nog niet verzonden. Ik heb meerdere keren contact opgenomen via email en contactformulier , maar ik heb geen enkele reactie gekregen. Ik vraag een onmiddellijke levering of terugbetaling van het volledige bedrag.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform