Terug

nog steeds niet geleverd en geen oplossing

Opgelost Openbaar

van Calster

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: van Calster

30/08/2020

Geachte testaankoop, wij zijn inmiddels enkele aangetekende schrijven verder en hebben nog steeds geen oplossing. Firma Van Calster heeft in eerdere reactie zich enkel geuit waarom men mij na een eerste aanbetaling een boete heeft opgelegd en toegelicht dat onze werf langere tijd in beslag nam (wat ook was) zodat toen de uitvoerende werken niet konden uitgevoerd worden. Gedurende die hele periode heeft de firma Van Calster hier nooit problemen over gemaakt noch aangehaald dat ze evnetueel al de tegels zouden leveren en wachten op het uitvoeren ervan en NOCH nooit gesproken over eventuele boete voor stockage kosten (wat zowieso enkel van toepassing zou zijn als je tegels aankoopt met een termijn van afhaling) Ik heb tegels aangekocht met plaatsing en gratis levering !!!Wij proberen sinds februari met telefoons, aangetekend schrijven etc.... een datum te krijgen voor de opmeting van de werken (plaatsing) en levering van tegels .Na ons aangetekend schrijven van 20/05/20 hebben wij op 05/06/20 een antwoord gekregen van de firma Van Calster (zie bijlage) en ziet deze firma af van hun plaatsingsdienst maar krijgen wij extra kosten aangerekend zijnde nu stockage kosten voor een totaal van 1.349,63€ (conform hun algemene voorwaarden?? (deze zijn op een offerte of een faktuur verschillend en hebben wij deze kunnen lezen en deze ondertekend?? Zijn wij geacht deze te kennnen ...deze staan niet onderaan vermeld op een faktuur noch onderaan op een offerte? Hoe kan een consument van deze op de hoogte gesteld worden? Als men afziet van de plaatsing dan hebben wij met alle voorschotten die reeds voldaan zijn 1.216.07€ teveel betaald. Nu eist men het verschil van: de boete 1.349,63€ en teveel betaalde bedrag ?? nog 563.92€ ?? wie kan hier nog tellen??Kers op de taart! Na betaling zal men de tegels ter beschikking stellen en dienen deze afgehaald te worden in hun filiaal te Tessenderlo, EN DE GRATIS LEVERING ??Na een juridische onterecht boete waarvan het bedrag niet klopt moet ik ook nog eens extra kosten uitgeven aan het huren van een transportmiddel om mijn paletten zelf af te halen.Waar is de logica in het verhaal.Mijn antwoord 09/06/20 op op hun schrijven (zie bijlage) teken ik bezwaar en protesteer de stockage kosten alsook bezwaar van tegenstrijdige voorwaarden die gesteld worden.Op 02/07 ben ik naar het filiaal te Geel (hoofdzetel) gegaan om een persoonlijk onderhoud te vragen met een betreffende verantwoordelijke maar daar blijkt nooit iemand aanwezig (medegedeeld door betreffende medewerkster). Men zou mijn vraag doorgeven en verzekerde mij dat ik even moest afwachten op tegenbericht met eventuele uitnodiging voor een gesprek maar deze heb ik nooit gekregen. Dus heb ik nogmaals op 07/07/20 een poging gedaan per mail (zie bijlage) om tot een persoonlijk gesprek te komen om dit met fatsoen af te sluiten zodat wij als tevreden klant Van Calster in een positief daglicht kunnen stellen.Maar HELAAS boeken wij geen enkel resultaat.Ik betreur ten zeerste dat vele gedupeerden, ieder op hun manier hetzelfde meemaken als ik. Na het lezen van vele negatieve ervaringen na het in zee gaan bij deze firma is het ongeloofwaardig dat een firma als deze zich buiten het sluiten van een normale gezonde verkoop zich extra wil verrijken met opgelegde boetes want dat is waar het op lijkt.Wij hopen via deze weg alsook andere kanalen vele gedupeerden samen te brengen en zullen zodanig gezamenlijk onze schouders hieronder zetten tegen de Firma Van Calster.Er zijn grenzen!Ik eis dan ook van mijn kant terugbetaling voorschotten 6800€ + 30% verbrekingsvergoeding zie contract zoals vermeld in jullie algemene voorwaarden.

Berichten (1)

van Calster

Naar: D. R.

14/09/2020

GeachteVriendelijk verzoek kennis te willen nemen van het document in bijlage.Met vriendelijke groetenJuridische dienstTransportstraat 1A3980 Tessenderlo (BE)juridisch@vancalster-vloeren.bewww.vancalster-vloeren.beVolg ons opBezoek onze toonzalenANTWERPENBOORTMEERBEEKGEELHASSELTTURNHOUT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform