Terug

Nog steeds niet geleverd, > 14 maanden!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: D'Hondt Interieur

01/12/2023

Update en verderzetting vorige klacht:https://www.test-aankoop.be/klagen/mijn-klachten/uw-klacht?referenceid=CPTBE01784520-11&updateBeanConsent=trueTrappen werden geleverd, maar na korte tijd problemen van scheurtjes in verschillende treden. Kwaliteitsverantwoordelijke zou ingelicht worden, maar na 4 weken nog geen antwoord gekregen en verantwoordelijke voor de planning (Emily De Bock) is telefonisch niet meer te bereiken. Ondertussen hiervoor zelf een expert laten komen, maar het lukt dus niet om telefonisch terug te koppelen met D'Hondt interieur.Verder werd nogmaals beloofd dat de binnendeuren eind november klaar zouden zijn, maar zoals steeds is dit opnieuw een loze belofte...Smeedijzeren deur zou als sinds augustus in de poederlakkerij zitten.Allemaal leugens blijkbaar, er worden steeds opnieuw datums beloofd en excuses boven gehaald (brand in fabriek, probleem in de spuitcabine, defect aan machines, etc.), maar behalve onze trappen (met boven vermelde problemen) werd nog niets aangeleverd. Voorschotten vragen is blijkbaar geen probleem, echt een schande hoe men ons (en vermoedelijk ook andere klanten) behandeld.Verkoper in filiaal Erpe-Mere staat ook met zijn rug tegen de muur en kan enkel de info doorgeven die hij van hoger hand krijgt. Dit kan echt niet verder zo... Hadden we het vooraf maar geweten...

Berichten (1)

D'Hondt Interieur

Naar: D. S.

11/12/2023

Beste,Bij nazicht van dit dossier bij de verantwoordelijken productie, kunnen wij volgende meegeven.Voor de trap dienen de tredes hersteld te worden in de fabriek. Deze zullen vervangen worden door voorlopige tredes ondertussen.Er zijn ondertussen 8 budgetwhite deuren klaar, die kunnen geplaatst worden. Dit zal gecombineerd worden met het vervangen van de voorlopige tredes.De smeeddeur is ondertussen ook klaar gepoederlakt en glas is aangeleverd. Zodra vloerpomp aangeleverd, kan deze samen met de 8 budgetwhite deuren meegeplaatst worden.Als klanten lang wachten achter hun bestellingen, dan is iedere reden die wij doorgeven van achterstand nog moeilijk aanvaardbaar voor deze klanten. Wij hebben hier alle begrip voor.Maar de redenen van achterstand zijn geen leugens, hier hebben wij geen behoefte aan om onze klanten voor te liegen.Wij zouden ook liever hebben dat alles op wieltjes verloopt en wij tijdig kunnen leveren.Onze oprechte excuses voor de langere wachttijd van uw bestelling.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst Service Juridiquewww.dhondtinterieur.bekeukens trappen deuren kasten parketcuisines escaliers portes armoires parquet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform