Terug

Nog steeds geen terugbetaling en negeren van e-mails

Opgelost Openbaar

Gedgetfreakzz

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Gedgetfreakzz

21/05/2024

Hallo, ik bestelde 21 april een iPhone 15 bij u, die u na meerdere e-mails van mij, en beloftes van uw kant uit niet verzond. Mijn herroepingsrecht die ik door u nalatigheid heb aangevraagd bent u nog steeds niet nagekomen en nu hebt u schijnbaar gekozen om mijn rechten als consument en e-mails compleet te negeren. Ik eis mijn geld dat u mij van hebt bestolen terug.

Berichten (2)

Gedgetfreakzz

Naar: M. M.

21/05/2024

Beste,Wat bedoelt u met 'bestolen'?Zullen wij hem gewoon uitleveren?Vriendelijke groet,BrianGadgetFreakzz's-Gravenweg 318d    2911BK Nieuwerkerk aan den IJsselT  085 401 49 02   M info@gadgetfreakzz.nlOn 21 May 2024 at 23:16 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,

M. M.

Naar: Gedgetfreakzz

21/05/2024

Ja, bestolen!U onthoudt mij van mijn geld en negeert meerdere e-mails waardoor ik met mijn rug tegen de muur sta.Ik heb al meerdere keren gevraagd voor mijn 745 euro terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform