Terug

Nog steeds geen geld ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: WIJ KOPEN AUTOS

17/07/2025

Beste, Ik heb op 3 juli mijn wagen verkocht aan wij kopen auto’s. Er is toen al iets misgelopen bij hun in het systeem in geval met de BTW. Dat zouden ze ter plaatse in orde gebracht hebben. Na 5 werkdagen had ik nog geen geld ontvangen of contact gehad met iemand. Toen ik na 4 pogingen via telefoon iemand aan de lijn kreeg die mij wel kon helpen zei ze dat het nog steeds niet is opgelost en dat het van hogere hand moest komen. De volgende dag teeug meerdere keren gebeld en toen zeide ze dat ze de correcte documenten gingen doorsturen om alles inorde te maken. Toen we een mail kregen met de documenten stond er plots een heel ander en lager bedrag dan bij de verkoopovereenkomst getekend was. Ik ging hier niet mee akkoord. Toen ik terug belde heb ik na 5 pogingen en 2 werkdagen iemand aan de lijn die me vertelde dat het bedrag is aangepast omdat ZIJ een fout gemaakt hadden. Ik ben hier niet met akkoord gegaan omdat het toch een aanzienlijk lager bedrag was. Omdat ik na terug 2 werkdagen weer niets gehoord heb ben ik begonnen met mails te sturen zodat ik iets op papier had. Een paar uur later kreeg ik een mail terug met documebten die ik moest tekenen met de eerst afgesproken verkoopprijs en dat ze hun excuseren voor het ongemak. Ik heb deze documenten direct getekend en teruggestuurd met bevestiging van het bedrag. Dit is ondertussen alweer 5 dagen geleden. Ik heb 3 werkdagen geleden nog gebeld om te vragen of de betaling is uitgevoerd en ze blijven zeggen dat de status op betaald staat maar dat ze er geen bewijs van kunnen sturen. Ik zou graag mijn centen hebben zodat ik mijn nieuwe wagen kan betalen. Het gaat om 19042€ dat is toch een aanzienlijk bedrag.

Berichten (1)

WIJ KOPEN AUTOS

Naar: J. B.

18/07/2025

Beste Wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarvoor onze dank. Ik heb uw e-mail naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd. Zij zullen het bekijken en u zo snel mogelijk op de hoogte stellen. Indien u nog met vragen zit aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren op 078 48 40 70, dit kan van Ma-vrij tussen 8u-19u en op zaterdag vanaf 8u-17u. Met vriendelijke groeten Stefaan Vandevelde Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden. WKA BV staat door de elektronische verzending van dit bericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Voor informatie over WKA BV raadpleegt us:www.wijkopenautos.be Gratis, veilig en snel s:www.wijkopenautos.be Aan Do, 17 Jul om 9:02 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 33300675:590060


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform