Beste, Ik bestelde in november/december een zetel aan in De Weba te Deinze. Deze zetel was ongeveer binnen eind maart. De zetel was bij het uitpakken meteen een ontgoocheling. De stof van de zetel was niet dat wat ik er van verwachtte, alsook de naad die in de zetel zit niet! De naad was bij levering al aan het openscheuren.Mijn acties:- Ik verstuurde onmiddellijk een mail (met foto's) na aanleiding van telefonisch contact op 04/04/2019- Op 12/04 kreeg ik pas een mailtje terug met volgend antwoord: Beste, Uw klacht is niet aanvaardt door de leverancier.De zichtbare naad is normaal bij deze opstelling van het salon, ook bij het model in onze toonzaal is dit het geval. Aarzel niet mij te contacteren met eventuele verdere vragen. Met vriendelijke groeten,- Omdat ik dit echt niet vinden kon nam ik nogmaals telefonisch contact op, werd een afspraak gemaakt op 10/05 om de zetel te komen bezichtigen. De persoon die de klachten behandeld heeft een volledig document opgesteld waarbij hij ook zei dat de stof niet was wat het moest zijn en dat de naad niet normaal was! Ze beloofden om binnen de week mij van een antwoord te dienen en contact op te nemen 'maar dat zou normaal allemaal geen probleem zijn'- Ik wachtte en wachtte op een telefoon, mail.. niets te ontvangen.. aldus vorige week nam ik uit eigen initiatief weer contact op met De Weba. Daar wisten ze mij te melden dat de klacht was afgehandeld en niet aanvaard?? Ik zei dat ik het hier niet mee akkoord was, na al dat wachten om uiteindelijk niet geholpen en gehoord te worden. Ze zouden mij weer binnen de week iets laten weten.- Dit kreeg ik als antwoord na alle talloze moeite pogingen:Beste, Onderstaande mail heb ik u donderdag 11 april doorgestuurd.Hierin vermeld ik al dat de zichtbare naad geen klacht is voor de leverancier. Dit is bij elk model van de zetel zo, ook in onze toonzaal. Wij zijn op 10 mei langs geweest bij u thuis, omdat u dacht dat de zetel in de foute stof geleverd was.Mijn collega had toen het kleurstaal mee dat u gekozen had om dit te vergelijken.Hij heeft mij toen doorgegeven dat de kleur en stof wel juist waren. Wij kunnen hier dus geen klacht aanvaarden, omdat alles volgens de leverancier en volgens ons juist verlopen is. Indien u nog verdere vragen heeft, aarzel zeker niet mij te contacteren. Met vriendelijke groeten,Ik zag deze zetel echt als een langetermijninvestering van 10 jaar en niet van 4 maanden. Ik word gewoon afgescheept, terwijl het zo vingerdik duidelijk is dat deze zetel mismaakt is! Ik heb daar al alles gekocht van meubilair en om dan zelf niet geholpen te worden?Kunnen jullie mij zo snel mogelijk helpen aub? Ik lig er echt van wakker 's nachts. Ik kan mij geen nieuwe zetel permitteren, maar deze is binnen dit en een half jaar volledig gescheurd en voor op de container.Met vriendelijke groetenVan Gansbeke Julie