Terug

nieuwe wagen met problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: RENAULT

01/01/0001

Geachte,2jaar en half geleden heb ik bij Renault Kerremans te Lier een nieuwe renault megane coupe gekocht.Vanaf de moment dat ik de garage uitreed zijn de problemen begonnen.Het eerste probleem was de spiegel en nadien volgden de problemen zich op tot dat het nu zover is dat ik voor de 2de maal een nieuwe motor moet laten steken. Ik vind het nu welletjes geweest. De auto is momenteel een gevaar op de weg ik ben al tot 5 keer toe aan een ongeval ontkomen door dat de auto niet doet wat hij moet doen.Na ongeveer een jaar van problemen kreeg ik bij garage Kerremans te horen dat er niets mis was met mijn auto en dat ze dan ook niets meer konden doen.Ondertussen had ik al een expert toegewezen gekregen van de verzekering.Dit was Marcel van j&v services te LierDeze samenwerking is stroef verlopen omdat ik op een gegeven moment te horen krijg van mijn expert dat ook hij mij niet geloofde....Ik heb mij dan gewend tot garage Kenis te Herentals op aanraden van mijn vader.Daar hielpen ze mij wel verder met als resultaat een nieuwe motor en nog een heleboel vervangingen. Helaas mocht ook dit niet baten.Ondertussen had ik verschillende keren al contact opgenomen met de klantendienst van Renault maar daar stuurden ze mij ook van het kastje naar de muurIk had aan de verzekering een andere expert gevraagd maar die kreeg ik niet.Dan heb ik terug met dezelfde expert contact opgenomen.Wij zijn toen in onderhandeling geweest met Renault via mijnheer R.V. Naegels (hoofd technische dienst)Tijdens dit gesprek werd ik beticht van liegen en dergelijke ook zijn er beloftes gemaakt die uiteindelijk niet zijn nagekomen door mijnheer Naegels.Er ging een goede overnameprijs gegeven worden en ik moest dan een nieuwe renault aankopen. Uiteindelijk zijn de onderhandelingen gestopt. Ik moest nog 1000 euro opleggen en ik weigerde dit. Ik moet tenslotte niet opdraaien voor de fouten van Renault.Mijn expert heeft mij toen gemeld dat daar de onderhandelingen ophielden en dat hij niets meer kon doen en het dossier ging afsluiten.Nu heb ik een paar weken geleden te horen gekregen dat er weer een nieuwe motor in mijn wagen moet. Ik heb hierbij terug contact opgenomen met de klantendienst. Zij wisten mij te vertellen dat het dossier van de onderhandelingen niet was afgesloten dus mijn expert had zijn job niet uitgevoerd hoe het moest..Zelf heb ik de klantendienst van Renault al op de hoogte gesteld maar maar daar kwam geen oplossing uit de bus.Nadien heb ik mijn verzekering terug gecontacteerd om een advocaat aan te vragen.k heb hiervoor toestemming gekregen maar ik krijg geen advocaat om koopontbindende voorwaarden te eisen want daar heb ik niet de juiste rechtsbijstand voor.Ik kan mijn rechtsbijstand wel veranderen maar kan dit dan niet gebruiken voor dit dossier.Ook veranderen van verzekering gaat mij niet helpen.Ik sta nu volledig met mijn rug tegen de muur.Test aankoop is nu mijn laatste hoop op gerechtigheid.Wel wil ik even melden dat het abbonementsnummer van test aankoop op naam van mijn moeder staat maar dat ik Tess Knabe eigenaar ben van de wagen en dat de klacht van mij komt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform