Beste,In februari dit jaar kocht ik een splinternieuwe Camper Ford - Font Vendome bij Dicar in Geel.Bij afhaling van de camper, zag ik al dat er een bluts in zat, een kleine wel maar het is een bluts. Het trapje hing los. Al goed liet ik dit noteren op de verkooppapieren. Ze gingen me contacteren wanneer ik mocht komen voor herstel. Niets meer gehoord. Ik contacteer en zelf, oh ja juist... Ondertussen gaan wij een probeer tripje doen met de camper. Dachten we! Op dit weekend kwamen de problemen al als lijken uit de kast gekropen. Zonnepaneel werkte niet, verwarming en warm water werkte niet. Nieuwe camper! Tafel fout gemonteerd! Toen we huiswaarts wilden gaan, platte batterij! Nieuwe camper! Wij dus de camper terug binnen gebracht bleek dat zo goed als alle bedrading fout of niet was aangesloten. Voor de batterij werden we doorgestuurd naar Ford. Deze bleek gewoon volledig stuk te zijn doordat ze verkeerd was aangesloten :-(. 2 dagen later moest Camper weer naar Dicar want bluts ging er uit gedaan worden en tafeltje zou ineens correct gemonteerd worden. Niet dus! Kregen we een mail dat het te druk was in het atelier en ze hier geen tijd voor hadden!!!! Camper zou dus nog eens terug gebracht moeten worden!!!! Een nieuwe camper! Een schande is het hoe ze je daar behandelen! Wij hebben al 2 tanken opgereden door gewoon over en weer te rijden :-( Ik heb geen vertrouwen meer in die camper noch in Dicar! Ze mogen van mij de camper terug nemen.