Terug

Nieuwe camper met véél fouten/problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Dicar Motorhomes

25/05/2023

Beste,In februari dit jaar kocht ik een splinternieuwe Camper Ford - Font Vendome bij Dicar in Geel.Bij afhaling van de camper, zag ik al dat er een bluts in zat, een kleine wel maar het is een bluts. Het trapje hing los. Al goed liet ik dit noteren op de verkooppapieren. Ze gingen me contacteren wanneer ik mocht komen voor herstel. Niets meer gehoord. Ik contacteer en zelf, oh ja juist... Ondertussen gaan wij een probeer tripje doen met de camper. Dachten we! Op dit weekend kwamen de problemen al als lijken uit de kast gekropen. Zonnepaneel werkte niet, verwarming en warm water werkte niet. Nieuwe camper! Tafel fout gemonteerd! Toen we huiswaarts wilden gaan, platte batterij! Nieuwe camper! Wij dus de camper terug binnen gebracht bleek dat zo goed als alle bedrading fout of niet was aangesloten. Voor de batterij werden we doorgestuurd naar Ford. Deze bleek gewoon volledig stuk te zijn doordat ze verkeerd was aangesloten :-(. 2 dagen later moest Camper weer naar Dicar want bluts ging er uit gedaan worden en tafeltje zou ineens correct gemonteerd worden. Niet dus! Kregen we een mail dat het te druk was in het atelier en ze hier geen tijd voor hadden!!!! Camper zou dus nog eens terug gebracht moeten worden!!!! Een nieuwe camper! Een schande is het hoe ze je daar behandelen! Wij hebben al 2 tanken opgereden door gewoon over en weer te rijden :-( Ik heb geen vertrouwen meer in die camper noch in Dicar! Ze mogen van mij de camper terug nemen.

Berichten (9)

Dicar Motorhomes

Naar: S. V.

26/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: Dicar Motorhomes

26/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

Dicar Motorhomes

Naar: S. V.

30/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

Dicar Motorhomes

Naar: S. V.

30/06/2023

Beste Sandra,Ik wou langs deze weg nogmaals informeren of u na de uitvoering van de werken einde mei, nog steeds problemen ondervindt aan de camper.Alvast bedankt om mij op de hoogte te willen brengen.In afwachting van u te mogen lezen,Met vriendelijke groeten,PatrickSHOWROOMSOPENINGSURENRems Verantwoordelijke Customer DeskGEELWETTERENScan QR code of klik hierGrote Steenweg 2B-2440 GEEL+32 (0)14 579 999Brusselsesteenweg 272B-9230 WETTEREN+32 (0)9 383 63 00

Dicar Motorhomes

Naar: S. V.

17/07/2023

Beste Sandra,Jullie zouden eind juni een weekenduitstap maken en mij daarna laten weten of alles in orde is met de motorhome. Behoudens vergissing van mij, mocht ik geen verdere feedback ontvangen. Mogelijk gaat het om een vergetelheid. Aangezien er de afgelopen anderhalve maand geen opmerkingen meer geweest zijn, lijkt alles in orde te zijn. Toch even deze korte herinnering.Alvast bedankt voor enige reactie.Met vriendelijke groeten,PatrickSHOWROOMSOPENINGSURENRemsGEELWETTERENScan QR code of klik hierGrote Steenweg 2B-2440 GEEL+32 (0)14 579 999Brusselsesteenweg 272B-9230 WETTEREN+32 (0)9 383 63 00

Dicar Motorhomes

Naar: S. V.

19/07/2023

Dag Sandra,Dat is alvast goed om te vernemen. Spijtig dat u vergat om de boiler te proberen. U zou nochtans alles nakijken tijdens de uitstap en warm water wordt doorgaans ook wel gebruikt op warme dagen. Wij hebben al het mogelijke gedaan om uw klacht te beantwoorden en de problemen die zich voordeden op te lossen. De verwachting dat u van uw kant dan alles nakijkt en uw klacht afsluit wanneer alles in orde is, lijkt mij dan geheel vanzelfsprekend.Het is zonder enige twijfel ook beter om mogelijke problemen vast te stellen vóór u op een volgende uitstap vertrekt dan er tijdens de uitstap mee geconfronteerd te worden.Mag ik u dan ook met aandrang uw medewerking vragen om de boiler te testen, zodat deze klacht kan afgesloten worden?Met vriendelijke groeten,PatrickSHOWROOMSOPENINGSURENRemsVerantwoordelijke Customer DeskGEELWETTERENScan QR code of klik hierGrote Steenweg 2B-2440 GEEL+32 (0)14 579 999Brusselsesteenweg 272B-9230 WETTEREN+32 (0)9 383 63 00

Dicar Motorhomes

Naar: S. V.

25/07/2023

Dag Patrick,Wij hebben dit weekend ook het warm water en verwarming getest en alles werkte 🙂Met vriendelijke groeten,Sandra Van Dyck

Dicar Motorhomes

Naar: S. V.

25/07/2023

Dag Sandra,Dat doet me plezier. Bedankt om het te laten weten.Ik wens jullie zo onbezorgd mogelijke reizen en uitstappen toe. Mocht er zich nog iets voordoen, laat het weten via het gekende adresatelier@dicar.be. Mocht u moeilijkheden ondervinden in de afwikkeling van issues of met de communicatie met onze naverkoopafdeling, laat het mij dan weten viakwaliteit@dicar.be.Ik sluit hierbij het dossiertje in onze klantendesk af.Prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PatrickSHOWROOMSOPENINGSURENRems Verantwoordelijke Customer DeskGEELWETTERENScan QR code of klik hierGrote Steenweg 2B-2440 GEEL+32 (0)14 579 999Brusselsesteenweg 272B-9230 WETTEREN+32 (0)9 383 63 00

Dicar Motorhomes

Naar: S. V.

25/07/2023

Ok dank je wel Patrick voor je interventie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform