Ik heb al vanaf 2 maanden na de aankoop van mijn wagen constant problemen.Ik heb een Nissan X-trail gekocht bij Dinitto in Genk op 8 april 2016.Ik heb op 25 april 2016 mijn wagen in mijn bezit gekregen.Op 2 juni 2016 heb ik reeds een melding gemaakt van het niet correct werken van mijn radio, gps,...Tot op heden is dit nog steeds het geval. Er zijn reeds verschillende updates gedaan en het probleem blijft. Er werd mij verleden week gevraagd een film te maken van het defect. Wat ik raar vind, want ik mag eigenlijk mijn gsm tijdens het rijden niet gebruiken. Ben dan ineens aan de kant van de weg gaan staan en heb de film gemaakt en bezorgd aan de garage. Tot op heden nog steeds geen oplossing, zelf geen telefonisch of ander contact om mij op de hoogte te houden.Als dit nu het enige probleem was, zou ik nog niet zo boos zijn.Op 5 september 2016 heb ik mijn wagen moeten laten takelen en zou een vervangwagen krijgen van hetzelfde type, zoals vermeld in het contract. Heb toen geen vervangwagen gekregen en heb zelf voor vervoer naar mijn werk moeten zorgen. Twee dagen later kreeg ik een Hyundai I10 aangeboden. (hetzelfde type???). Ik heb twee kinderen en moest ze bijna opplooien op de achterbank. Hier bleek dat er een leiding los gesprongen was.Op 8 november 2016 heb ik wederom mijn wagen moeten laten takelen. Heb toen 4 uur moeten wachten op een taxi, die me naar huis zou brengen of tot aan mijn vervangwagen. Hier kreeg ik een kleine peugeot aangeboden. Nu, ik ben niet moeilijk en was al blij dat ik me kon verplaatsen. Hier bleek een sensor stuk te zijn.Intussen tijd ben ik meermaals naar de garage moeten gaan ivm mijn radio, gps,..., maar bleek niet opgelost te geraken. Ook andere sensoren laten het regelmatig afweten, waardoor ik telkens naar de garage moet voor updates.Op 1 juni 2017 sprong de sensor opnieuw stuk en hebben ze deze weerom moeten vervangen.Mijn probleem met radio, gps en andere blijven constant aanhouden.In januari heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Nissan ivm met de aanhoudende problemen. Daar kreeg ik te horen dat mijn problemen telkens opgelost werden. Er werd mij, omdat ik enorm boos werd, een jaar extra garantie aangeboden en een jaar pechverhelping. Dit heb ik onder voorbehoud geweigerd van een beter voorstel. Aangezien de problemen nog steeds niet opgelost zijn en hun pechverhelping te wensen overlaat. Ik heb de vraag gesteld of het mogelijk was mij een nieuwe wagen te geven of mijn aankoopsom terug te krijgen. Dit werd weggelachen.Ik hoorde een tijd niets meer van de klantendienst.Op 13 februari ben ik opnieuw naar de garage moeten gaan. Weerom sensor stuk en een kabel aan de gordel op de achterbank. Ze hebben de sensor weerom moeten vervangen. Dus volgens klantendienst probleem weer opgelost. Weerom voorstel van 1 jaar garantieverlenging, maar dat lost mijn problemen niet op.Ik zou graag mijn aankoopsom terug hebben, zodat ik een andere wagen kan kopen en wel op mijn werk geraak.Ze hebben weerom een update van mijn radio, gps enz. gedaan, zonder resultaat en ik ben het beu.Waarom bestaat er een klantendienst als ze geen correcte oplossingen bieden?Waarom worden mensen als ze eens een wagen gekocht hebben en problemen hebben van het kastje naar de muur gestuurd.Ben dit zo beu!!!