Terug

Nieuwe aangekochte wagen wordt niet vrijgegeven door de garage

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. E.

Naar: RENAULT

16/05/2023

Beste, wij kochten een nieuwe wagen (Renault Kangoo E-tech) bij garage Renault Kwanten in Heusden-Zolder. Omdat we dringend een tweede wagen nodig hadden, kozen we voor een wagen op stock. Deze is betaald en op 13 april ontvingen we alle documenten om de inschrijving en verzekering in orde te brengen. Wat die dag ook gebeurt is. De auto staat sindsdien in de garage met onze nummerplaat, wij betalen lening op de wagen en de verzekering, maar we krijgen hem niet mee. Er zou nog een veiligheidscontrole moeten gebeuren voordat deze mag worden vrijgegeven. De garage moet van Renault Frankrijk doorkrijgen wat er gecontroleerd moet worden, maar dit gebeurt niet. We hebben al verschillende keren zowel met de garage als met de klantendienst van Renault contact gehad, maar zij hebben nog geen oplossing geboden. We hebben wel een vervangwagen van de garage gekregen, maar dit is een goedkoper en kleiner model en bovendien niet volledig elektrisch (wat wij hebben gekocht). Dit duurt nu al meer dan een maand en wij worden ondertussen een beetje radeloos. Temeer omdat wij zowel van de klantendienst als van de garage te horen krijgen dat het niet gebruikelijk is dat zoiets zo lang duurt, maar dat zij niets anders kunnen doen dan wachten op een teken van Renault Frankrijk.

Berichten (2)

RENAULT

Naar: D. E.

16/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

RENAULT

Naar: D. E.

24/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform