Beste,Op 18 november bestel ik bij mediamarkt een nieuwe tv.Enkele dagen later leveren ze deze tv maar bij installatie blijkt hij kapot te zijn.Mediamarkt haalt de oude,kapotte tv op en laat een andere 'nieuwe' achter.De doos van deze 'nieuwe' tv is reeds toegetapet met 3 banden witte tape die zéér duidelijk niet bij de gewone verpakking horen.Ook 2 scheuren in de kartonnen doos betekenen weinig goed nieuws.Gezien de aanslepende miserie toen beslist de tv tóch te installeren aangezien er aan het toestel zelf geen schade was.Meteen bleek dat de tv een wazige weergave had, iets wat je niet verwacht van een 4k tv.Mediamarkt trekt meteen zijn handen van de zaak door mij door te sturen naar de klantendienst van Philips.Hier begint de pret pas écht.De medewerker van de klantendienst (Max) geeft mij meerdere foutieve aanbevelingen waaruit duidelijk blijkt dat hij (en zijn materiaal) incompetent is.(Vragen om de demo af te spelen door enkele knoppen te gebruiken die niet bestaan e.d.)Nu ben ik het over-en weer gemail met hun helemaal beu omdat dit toch al een 3-tal weken aanhoudt.Ik verstuur fotos naar de klantendienst waarop duidelijk te zien is dat hun tv een wazig beeld toont maar deze fotos accepteren ze niet omdat ze wazig zijn... Totaal absurd.Ik hoop dat u hier toch iets meer kan betekenen.