Terug

nieuwbouw woning

Closed Openbaar

Recon Group

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: Recon Group

17/12/2019

Beste, Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en hebben al verschillende mails naar de aannemer gestuurd. Bij oplevering van onze woonst hebben wij enkele gebreken door gestuurd. Nu sedert wij verhuisd zijn naar onze nieuwe woonst zijn er nog gebreken aan het licht gekomen. Deze zijn reeds via mail naar de aannemer gestuurd maar probeert er eigenlijk letterlijk van onder te muizen. nl de toilet beneden spoelt niet door, technieker komen naar kijken en zei dat ze verstopt is en dat ze gingen komen onstoppen. de verantwoordelijke zei dat zij dat niet doen. ik vroeg dan of zij het factuur van de ontstopper gingen betalen en willen ze niet doen. Bij het boren van een gat in het plafond is het pleisterwerk met een oppervlakte van 5cm2 losgekomen. dit blijkt spuitplamuur te zijn en door de trillingen komt dit los is toch niet normaal??? Nu heb ik een vochtplek aan het plafond terug mail gestuurd en dat is vocht dat in de betongewelven zit ik zou in plafond gaten moeten boren om vocht eruit te kunnen. Dit weiger ik compleet zo kan volledig het pleisterwerk naar beneden komen. Ik denk niet dat dit de bedoeling is van het kopen van een nieuwbouwwoning. Voor ons is dit ook een investering. Wij moeten ook zorgen dat ons geld er elke maand ligt bij de bank he. Dus verwachten wij ook een woonst die in orde is...

Berichten (2)

Recon Group

Naar: W. C.

18/12/2019

Geachte,N.a.v. onderstaande klacht die wij via uw platform ontvingen wensen wij graag gepast te antwoorden.Het is ons echter niet duidelijk hoe wij de klacht via jullie platform kunnen beantwoorden.Graag verduidelijking hieromtrent.Met vriendelijke groeten,OLIVIER VAN LOOCoa¶rdinator Nazorgm:32 492 72 13 87Oude Weg 399991 Maldegem Olivier.VanLoo@recongroup.bewww.reconbouw.bePartner of see on map - company data - voorbehoud/sous réserve: disclaimer - gdpr

W. C.

Naar: Recon Group

18/12/2019

Geachte, U kan via dit platform gewoon u antwoord formuleren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform