Allon Bay Tower 5 - 2A.Last mail received from Natalia where all problems are minimized has once again disappointed us. We paid for a newly built flat. We can understand that there are small problems...but now we are nine months down the line and everything is still not in order. What's more, after a lot of insistence, the after-sales service came with the technical service to make a report. Everything is minimized. For example: a shower tray that is cracked from the start is not repaired but replaced! In time, water will seep in, it will no longer be under guarantee and we will have to pay out of our own pockets. Another example is the leak above our terrace: discovered in January. Checked out by technicians at the time and fixed. Nothing was done about it, they now say it doesn't rain. And what about the whole month of March when it has been raining. windows balcony...one speaks of one. Scratches on several windows...one minimizes to two scratches,...and so I can go on. It is unimaginable what you get from Quadratia when you pay for something new. You also get little or no response. Certainly from the technicians. When they don't come officially they are completely okay. When they come with service aftermarket or Quadratia, there's nothing wrong. We want everything to be resolved and we want to receive what we are entitled to and have paid for. Legal action will be taken as already mentioned. Our health is even starting to suffer. Constant stress. Thank you for finding a more than correct solution and acting very quickly now. The family is coming in September. This has also been mentioned several times. Also that since the beginning our neighbor who lives there has our keys and can and may give us access for work when we are not there. Your services have also been aware of this for a long time. Greetings, Nathalie Vansippe and Laurent Van Poppel*****Laatste mail gekregen van Natalia stelt ons weer eens teleur. Wij hebben betaald voor een nieuwbouwappartement. Dat er kleine problemen zijn kunnen we snappen...maar nu zijn we 9 maanden verder en is alles nog steeds niet in orde. Meer nog, na veel aandringen kwam de dienst na-verkoop met de technische dienst om een verslag op te maken. Alles wordt geminimaliseerd. Voorbeeld: een douchebak die van in het begin gebarsten is wordt niet hersteld maar vervangen! Met de tijd gaat er water binnen sijpelen, zal het niet meer onder garantie zijn en zullen we uit eigen zak moeten betalen. Ander voorbeeld is het lek boven ons terras: ontdekt in januari. Bekeken door techniekers toen en vastgesteld. Daar is niets aan gebeurd, men zegt nu dat het niet regent. En wat de hele maand maart als het geregent heeft. ramen balkon...men spreekt van één. Schrammen op meerdere châssis van ramen...men minimaliseert naar twee krasjes,...en zo kan ik verder blijven doen. Het is onvoorstelbaar wat je van Quadratia krijgt als je voor iets nieuws betaald. Je krijgt ook weinig of geen reactie. Zeker van de techniekers. Als ze niet officieel langs komen zijn ze volledig akkoord. Wanneer ze met dienst naverkop komen of quadratia dan is er niets aan de hand. Wij willen dat alles opgelost geraakt en dat we krijgen waarop we recht hebben en waarvoor we betaald hebben. Juridische stappen zullen volgens zoals reeds vermeld. Onze gezondheid begint er zelfs onder te lijden. Constante stress. Dank voor een meer dan correcte oplossing te zoeken en zeer snel te handelen nu. In september komt de familie. Dit is ook meermaals gemeld. Ook dat sinds het begin onze buurvrouw die daar woont onze sleutels heeft en toegang kan en mag geven van ons voor werken als we er niet zijn. Ook daarvan zijn jullie diensten al lang op de hoogte. Groeten, Nathalie Vansipe en Laurent Van Poppel