Onderwerp: Advies en bijstand inzake klacht tegen H&S Powersolution
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u omdat ik een probleem ervaar met H&S Powersolution, en ik graag advies en ondersteuning zou ontvangen over de stappen die ik kan ondernemen.
Nieuw dak is geplaatst door H&S powersolution op 25 juni 2024 dus valt ruim onder de garantie.
H&S Powersolution heeft nagelaten om de schade aan mijn woning te herstellen. Het gaat specifiek om een lekkage aan het plat dak, die niet wordt opgelost, ondanks eerdere toezeggingen. Hierdoor wordt de schade aan het plafond en de muren in mijn keuken alleen maar erger.
Dit plafon is 1 maand geleden nieuw geplaatst.
Volgens H&S Powersolution zouden zij afhankelijk zijn van derden (zoals een dakwerker Nawid Malik) en de verzekering, maar ik zie dit niet als een geldig excuus om hun verantwoordelijkheid niet na te komen. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen, maar de situatie blijft
1. Wat zijn mijn rechten in deze situatie?
2. Hoe kan ik de kosten voor herstellingen verhalen op H&S Powersolution?
3. Kunt u mij adviseren over het opstellen van een formele klacht of andere stappen?
Ik hoop op uw deskundige hulp en hoor graag welke opties ik heb.
Met vriendelijke groet,
Kuppens Marc
Gsm 0475327275
Mail:marc.tentakel@gmail.com