Ter info: reactie van BasicFitBeste Rudi, We hebben je klacht via klachtenbox@test-aankoop.be ontvangen. In deze mail geef ik u graag een reactie.Met de Flex-optie sluit u een contract af dat u per vier weken kan opzeggen, in plaats van dat u het eerste jaar 52 weken aan contract vast zit. Wanneer u dit Premium Flex contract opzegt, geldt er een volledige betalingsperiode als opzegtermijn. U heeft op 14-9-2019 opgezegd. Op dat moment zat u, zoals u ook vermeldde, in uw tweede 4-weekse periode. Uw contract eindigde daarom op 29-10-2019, het einde van uw derde 4-weekse periode. Dit staat ook vermeld in onze Algemene Voorwaarden, die u kunt vinden op onze website.Ik vind het erg vervelend dat hier bij u verwarring over ontstaan is, mijn excuses hiervoor. Ik kan u echter niets restitueren, omdat u, zoals u zelf vermeldde, akkoord gegaan bent met onze Algemene Voorwaarden. Met sportieve groet, SofieCustomer SupportBasic-Fit