Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u vandaag opnieuw met betrekking tot mijn iPhone 11 die ik op 16 januari 2023 heb aangekocht bij jullie. Deze iPhone is van in het begin dat ik deze heb ontvangen niet werkzaam. Ik heb deze iPhone al 2 keer voor herstelling teruggezonden naar jullie waarbij de laatste keer de iPhone is opgestuurd voor herstelling op 31-10-2023. Na 4 maanden wachten heb ik de iPhone in maart 2024 terug mogen ontvangen waarbij hij nog steeds niet werkzaam is. Hierbij komend hebben jullie de communicatie volledig afgebroken en krijg ik dus in geen enkele vorm nog reactie terug. Het is absoluut onaanvaardbaar dat ik na 14 maanden nog steeds geen werkzame iPhone heb mogen ontvangen voor het bedrag van 399 euro. Hierbij wil ik de iPhone terugsturen per compensatie voor een terugbetaling of waardebon zodat ik een nieuw toestel kan aankopen. Anders ben ik genoodzaakt een gerechtelijke procedure op te starten die mijn consumentenbelangen zal verdedigen.