Terug

Niet werkende kookpotten en pannen Kitchen Aid

Closed Openbaar

Kitchen Aid

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: Kitchen Aid

22/11/2019

BesteVorig jaar nam ik deel aan de spaaractie van Delhaize voor de kookpotten en pannen van Kitchen Aid. Deze producten namen wij pas 3 weken geleden in gebruik, maar tot onze grote verbazing kwam er een foutmelding op het scherm van onze plaat. Het product is niet geschikt voor deze kookplaat, dat kregen we te lezen. Ik nam al contact op met de leverancier van onze kookplaat en met Kitchen Aid zelf.Vzug, de leverancier melde ons dat wij niet de enige waren met deze klacht en dat de reeks kookpotten van de spaaractie te weinig ijzer zouden bevatten waardoor deze niet werken. Een ernstig gevolg kan zelf zijn dat er schade aantreedt aan de inductie elementen. Ik kreeg dus de raad om onmiddellijk te stoppen met koken met deze kookpotten en pannen.Verder nam ik ook al contact op met Kitchen Aid maar van hen bleef de reactie jammer genoeg weg. Alvast bedanktAlpaerts I.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform