Terug

Niet voldaan aan overeengekomen voorwaarden contract

Closed Openbaar

Rockon BVBA

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Rockon BVBA

12/07/2020

Besteer werd mij niet aangeboden wat er overeengekomen was voor het betaalde bedrag. - Er was beloofd in een klas met max. 8 pers te zitten, wij zitten met 10 mensen wat te veel is. In jullie nieuwe brochure staat max. 9 pers om de kwaliteit te bewaren. Hier zitten wij dus nog steeds boven het aantal. Dit is niet werkbaar met zo'n grote groep. En de coach heeft zelf verscheidene keren aangegeven dat we een grote groep zijn. - Er zou geoefend worden in de klas? Hier is totaal geen sprake van. Je maakt op voorhand een oefening, brengt deze 1 keer voor en krijgt zelfs geen feedback wanneer je hiernaar vraagt. Dus hier wordt niet geoefend zoals ook in jullie brochure wordt vermeld. - De coachingretreat, dé reden waarvoor ik me ingeschreven had, werd geannuleerd door de coronaperiode. Alle begrip, ik heb geduld. Maar deze wordt dan plots omgevormd naar een online retreat van 3 dagen. Nadat Inge online had meegedeeld dat de manier van werken zou veranderen en dat alles online zou worden...Deze online retreat werd veel te laat aangekondigd zodat sommige mensen hier niet aan konden meedoen. Ook werd dit niet in overleg met de klanten gedaan, maar is dit éénzijdig beslist zonder enige inspraak van de klant.Ik heb hiervoor niet ingetekend, noch ben ik hiermee akkoord.Na schrijven met jullie kreeg ik als antwoord dat dit als een 'extra' kwam. En dat ik hierover geen inspraak hoef te hebben.Ook is die mail beëindigd dat ik 2 keuzes heb om hiermee om te gaan...Waar ik geen van beide van kies. Ik kies om te stoppen bij de Inge Rock Academy omdat ik ontevreden ben met de manier waarop jullie de dingen voorstellen en met jullie klanten omgaan. Hiervoor wil ik een (gedeeltelijke) terugbetaling van mijn betaald bedrag. - Ik heb ingetekend in The Club voor allemaal nieuwe content die beloofd werd door Inge. Helaas moet ik concluderen dat na MYOC, Stressless, Manifest your Future, Egobuster, ... Er geen nieuwe leerstof aangeboden wordt en dat het allemaal herhalingen zijn vanuit de vorige cursussen. Samengebundeld in deze cursus. Ik ben reeds de 5de les van de 6 lessen gestopt en vraag toch nog een gedeeltelijke teruggave van het bedrag. Aangezien er geen nieuwe inhoud meegedeeld wordt. En dat de klas te groot is om te kunnen oefenen zoals gepromoot wordt. - De tarieven die jullie aanrekenen staan ook nergens duidelijk vermeld. Je moet steeds mailen en wordt dan opgebeld of gemaild over de tarieven.Deze zouden openbaar moeten staan naar particuliere klanten toe. -Doordat er geen transparantie is in de tarieven, zijn er in mijn klas mensen die verschillende tarieven betaald hebben. Ik had vb ingetekend aan jullie strakke promo voor € 2390.3 weken erna op het event Stressless was de promo plots nóg veel strakker aan € 1500 én voor dit bedrag mocht je dan ook nog eens een extra persoon meenemen! (Dat maakt dan 750 euro pp voor sommigen)Hier mocht ik dan niets van zeggen, want dan werd ik aangepakt over mijn 'ego'.Zoals in eerdere mails naar jullie toe en ook deze, laat ik jullie weten absoluut niet tevreden te zijn met de werking van jullie firma, noch met de overeenkomst waarvoor ik betaald heb en wat ik hiervoor krijg. Het gekochte product voldoet niet aan wat jullie promoten. In mijn voorbije mails heb ik telkens geschreven dat ik hoop er samen uit te komen, dit geldt nog steeds zo. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform