Beste,
Op 17 september heb ik mijn afspraak van 19 september geannuleerd. Nog diezelfde dag heb ik u per e-mail mijn rekeningnummer en het verschuldigde bedrag doorgestuurd voor terugbetaling.
Aangezien er geen terugbetaling volgde, heb ik meerdere keren contact opgenomen per e-mail:
29 september: eerste opvolgmail
30 september: reactie ontvangen van uw kant; ik heb toen mijn rekeningnummer opnieuw doorgestuurd
1 en 3 oktober: opnieuw gemaild, zonder antwoord
14 oktober: opnieuw gemaild; uw antwoord was dat het “in orde zou komen”
28 oktober: persoonlijk langs geweest, maar men kon mij niet verder helpen
30 oktober: opnieuw gemaild met de vraag waar het geld blijft; ik heb toen voor de derde keer mijn rekeningnummer doorgestuurd
4 en 6 november: opnieuw gemaild, zonder enige reactie
Tot op heden heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, ondanks mijn herhaalde pogingen tot contact.
Hoogachtend
Asia Degryse
Bijgevoegd annulatie voorwaarden van Nail-Lab
Reden voor annulering
1. U heeft zelf de afspraak geannuleerd via de link / wij hebben op uw verzoek de afspraak geannuleerd.
In dit geval verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen met uw gegevens voor terugbetaling
(naam – rekeningnummer – bedrag).
Let op, dit geldt alleen voor klanten die 24 uur van tevoren annuleren.
2. Wij zijn genoodzaakt de afspraak te annuleren vanwege afwezigheid / ziekte van een stylist.
Dit doen wij alleen als we geen vervanging kunnen vinden en dus geen andere optie hebben dan de afspraak op die dag te annuleren.
Onze oprechte excuses voor het ongemak! In dit geval heeft u de volgende mogelijkheden:
• Wij kunnen het bedrag aan u terugbetalen. Indien gewenst, verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen met uw gegevens voor terugbetaling (naam – rekeningnummer – bedrag).
• Of wij kunnen de afspraak verplaatsen naar een andere datum. Indien gewenst, gelieve te reageren op deze e-mail en niet naar de salon te bellen.
Houd er rekening mee dat de boekhouding om de 14 WERKDAGEN plaatsvindt.