Terug

Niet uitvoeren van terugbetaling

Opgelost Openbaar

Nail-Lab

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Nail-Lab

08/11/2025

Beste, Op 17 september heb ik mijn afspraak van 19 september geannuleerd. Nog diezelfde dag heb ik u per e-mail mijn rekeningnummer en het verschuldigde bedrag doorgestuurd voor terugbetaling. Aangezien er geen terugbetaling volgde, heb ik meerdere keren contact opgenomen per e-mail: 29 september: eerste opvolgmail 30 september: reactie ontvangen van uw kant; ik heb toen mijn rekeningnummer opnieuw doorgestuurd 1 en 3 oktober: opnieuw gemaild, zonder antwoord 14 oktober: opnieuw gemaild; uw antwoord was dat het “in orde zou komen” 28 oktober: persoonlijk langs geweest, maar men kon mij niet verder helpen 30 oktober: opnieuw gemaild met de vraag waar het geld blijft; ik heb toen voor de derde keer mijn rekeningnummer doorgestuurd 4 en 6 november: opnieuw gemaild, zonder enige reactie Tot op heden heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, ondanks mijn herhaalde pogingen tot contact. Hoogachtend Asia Degryse Bijgevoegd annulatie voorwaarden van Nail-Lab Reden voor annulering 1. U heeft zelf de afspraak geannuleerd via de link / wij hebben op uw verzoek de afspraak geannuleerd. In dit geval verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen met uw gegevens voor terugbetaling (naam – rekeningnummer – bedrag). Let op, dit geldt alleen voor klanten die 24 uur van tevoren annuleren. 2. Wij zijn genoodzaakt de afspraak te annuleren vanwege afwezigheid / ziekte van een stylist. Dit doen wij alleen als we geen vervanging kunnen vinden en dus geen andere optie hebben dan de afspraak op die dag te annuleren. Onze oprechte excuses voor het ongemak! In dit geval heeft u de volgende mogelijkheden: • Wij kunnen het bedrag aan u terugbetalen. Indien gewenst, verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen met uw gegevens voor terugbetaling (naam – rekeningnummer – bedrag). • Of wij kunnen de afspraak verplaatsen naar een andere datum. Indien gewenst, gelieve te reageren op deze e-mail en niet naar de salon te bellen. Houd er rekening mee dat de boekhouding om de 14 WERKDAGEN plaatsvindt.

Berichten (1)

Nail-Lab

Naar: J. V.

23/11/2025

Beste, Dit was reeds lang opgelost en betaald. Groetjes, Nail-Lab On Sun, 23 Nov 2025 at 16:09, klachten@test-aankoop.be wrote:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform