Terug

Niet uitvoeren van de gewenste bestelling volgens offerte

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: Kevok

25/09/2019

Op datum 05/06/2019 heb ik een bestelling bij jullie (Kevok) gedaan van binnendeuren. Waarvan 5 deuren met een muuropening van 90cm, deuren van 83cm diende geplaatst worden. Zoals vermeld op de ORDE NR 19002246.Voor akkoord heb ik €900,- betaaltBij het plaatsen van de deuren op 29/08 , bleek dat alle 5 deuren 78cm breed zijn in plaatst van 83cmIk heb onmiddellijk met jullie contact opgenomen om dit te melden.Jullie eerste voorstel was een aankoop bon €250,- voor de volgende aankopen.Daar ben ik niet mee akkoord gegaan en ben persoonlijk bij jullie geweest voor een gesprek waar we niet tot een akkoord zijn gekomen.Ik heb gevraagd om enkel 4 deuren van 83cm te plaatsen.Daar gingen jullie mee akkoord mits met een bij betaling van €570,-Daar ging ik niet mee akkoord, en heb een voorstel gedaan van €300,- voor het vervangen van de 4 deuren.Daar gingen jullie niet mee akkoord en hebben mij telefonisch meegedeeld dat de zaak voor jullie gesloten was.Bij deze wil ik jullie melden dat ik het dossier aan de juridische dienst van Test-aankoop heb overgemaakt Met vriendelijke groeten Nicola Schiavone

Berichten (2)

Kevok

Naar: N. S.

27/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

Kevok

Naar: N. S.

28/10/2019

Geachte, Beste,Wij hebben op vrijdag 27/09 een reactie verzonden viaklachtenbox@test-aankoop.be (dit is tevens ook intern door jullie online toegevoegd bij Dhr. Schiavone zijn klacht).Ik verwijs graag opnieuw naar dit schrijven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform