Op 14 juni 2018 heb ik online een fiets besteld bij Canyon. De levertijd zou voor de eerste week van augustus zijn. Plots kreeg ik op 09 augustus een mail dat mijn bestelling werd geannuleerd en er automatisch een nieuwe bestelling werd gedaan met levertermijn tussen 10 en 14 september. Na telefonisch contact met het service center in Leuven kregen ik als uitleg dat er 'iets' was misgelopen met de eerste bestelling en deze daardoor niet in het systeem zat. Er werd door Canyon een nieuwe bestelling aangemaakt en de fiets zou zeker uitgeleverd worden in de vooropgestelde periode. Nu op 14 september heb ik online de bestelstatus opgevraagd en hierop was te zien dat de fiets nog steeds niet verzonden is. Na opnieuw telefonisch contact op te nemen met het service centrum in Leuven werd er mij verteld dat de fiets klaar was en er nog enkel een kleine aanpassing moest gebeuren en deze dan zeker in de week van 17 tot 21 september zeker zou worden verzonden. Naarmate de week vorderde nog steeds geen verzonden fiets, vrijdag 21 september opnieuw telefonisch contact opgenomen. De nieuwe uitleg, er zijn geen onderdelen in de fabriek aanwezig zijn om de fiets af te werken. De nieuwe leverdatum van de fiets konden ze mij niet voorspellen. Ik begin er daarom ook sterk aan te twijfelen of de fiets wel bestaat, en ondertussen ben ik reeds geruime tijd mijn geld kwijt. Ondertussen ben ik het meer dan beu om steeds opnieuw een nieuwe uitleg van hun te krijgen.