Beste,Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dan ook zeker uw ontgoocheling. Evenwel willen we toch volgende zaken opmerken waarbij we willen aantonen dat we onze uiterste best gedaan hebben om deze actie juist aan te brengen aan onze klanten.Voor eerst hebben wij onze winkel opgesplitst in 8 afdelingen (ouoor, fashion, sport, bike, snow, beach swim, kids en jeans). Dat wilt echter niet zeggen dat deze afdelingen fysiek gezien effectief zijn opgesplitst. Dit is eerder om eenvoudiger te communiceren wat we allemaal in huis hebben. Zoals u op onze plattegrond in bijlage kan zien lopen er verschillende afdelingen door elkaar in één en dezelfde hal. Wat doen we dan om duidelijk aan te geven welke producten er bij welke afdeling horen? Wij maken merkaanduidingen met bijhorende afdeling op. Voor elk merk. Zo ook voor het merk Jack Wolfskin. Zie in bijlage de merkaanduiding boven het rek waar u de betreffende jas heeft gevonden. Jack Wolfskin - ouoor (als voorbeeld kan u ook een fashion merk terugvinden met zijn merkaanduiding). Als u dan even op de gekregen halloweensticker (zie bijlage) keek waar de actievoorwaarden opstaan, kon u hetzelfde woordje 'ouoor' terugvinden, waarbij geschreven stond dat deze textielartikelen niet meedoen aan de actie. Als u de producten van Jack Wolskin bedenkt en hoe het merk zich positioneert, is het ook onmogelijk om dit merk te associëren met fashion.We vinden het zeer jammer dat u met dit gevoel onze winkel heeft verlaten. Het is en blijft dan ook altijd een uiaging voor ons om de acties zo goed en duidelijk mogelijk aan te kondigen/ uit te voeren. We zijn reeds 20 jaar een actiewinkel en hebben dus ondertussen wel wat ervaring met het uitschrijven en denken van acties. Tijdens deze 20 jaar zijn we uitgegroeid als grote korting- en actiewinkel wat volgens ons niet zou lukken moesten we effectief klanten lokken met grote kortingen en ze dan niet geven. Het was de 2de keer dat we deze halloweenactie organiseerde en we hebben hier verder nooit klachten over ontvangen, ook niet van de personen die voor u aan de kassa stonden en waarvan de korting ook werd 'geweigerd'.Ik zal er voor zorgen dat u geen communicatie meer ontvangt van onze winkel, wat niet wilt zeggen dat we blijven openstaan om deze zaak op een open en correcte manier te behandelen.Met vriendelijke groeten,Floris FlorquinMarketing communicatiefloris@dstore.beD’Store bvbaHoogstraat 35C, 3360 Bierbeekwww.dstore.befb.com/dstorebierbeek32 (016) 46 24 10BTW BE818 248 052