Terug

Niet toepassen garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. I.

Naar: De’Longhi Appliances

03/12/2023

Beste, Op 10.10.2023 werd door mij een volautomatisch espressomachine gekocht, na gebruik van een week dienden we het toestel reeds te ontkalken. Twee weken later dienden we dit al opnieuw te doen wat na contactname met de firma niet normaal bleek. Toestel werd opgestuurd naar DeLonghi en we krijgen nu factuur van € 159 voor herstelling. Het is toch garantie. Nieuw toestel kostte €264,99... we hebben ook de optie om het toestel NIET te laten herstellen en dienen dan ook nog € 20 verzendkosten te betalen. De wereld op zijn kop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform