Terug

Niet toekennen van korting

Closed Openbaar

ACROPOLIS

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: ACROPOLIS

27/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24 augustus 2024, verbleven wij 1 nacht bij jullie in hotel Acropolis. Wij wouden graag in de namiddag gebruik maken van het zwembad Krokodiel en de daarbijhorende wellness aangezien op de website duidelijk vermeld staat dat we via het hotel een voordelig dagticket van 8 euro konden verkrijgen inclusief wellness en het zwembad. In het hotel kregen we te horen dat dit niet correct meer op de website staat en we bij het zwembad zelf het moesten regelen, daar werden we dan terug naar het hotel gestuurd wegens verkeerde info. Vervolgens kregen we in het hotel enkel te horen dat deze info al lang van de website moest zijn en er geen tussenkomst kon aangeboden worden, geen voucher, geen korting. We kregen enkel een boze manager voor ons die geen enkele toegeving wou doen en dit terwijl er toch 250 euro werd neergeteld voor 1 overnachting. We vinden dat we hierbij zeker in ons recht zijn, informatie op een website is correcte informatie. Als reglementering wordt aangepast, moet dit eerst op de website worden aangepast en niet omgekeerd. We hebben uiteindelijk de volledige prijs betaald voor 2 dagtickets en verwachten hier een compensatie voor. Met vriendelijke groeten, Ines


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform