Terug

Niet terugstorten geld na annulatie door hunzelf

Closed Openbaar

deals-expert.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: deals-expert.nl

15/02/2024

Beste,Op 8 januari 2024 omstreeks 12u40 bestelling geplaatst (Deals-Expert.nl) en 399€ betaald voor een Dyson V15 Absolute 2023. Dezelfde dag om 12u44 bevestiging via mail (Topshop) dat ze de bestelling #1941ontvangen hebben en dat ze verwerkt wordt. Dezelfde dag omstreeks 14u55 plaats ik een tweede bestelling (Deals-Expert.nl) en betaal terug 399€ voor een (tweede) Dyson V15 Absolute 2023. Weer krijg ik een bevestiging via mail (Topshop omstreeks 15u00) dat ze de bestelling #1945 ontvangen hebben en dat ze verwerkt wordt. Na de beide bevestigingsmails niets meer gehoord, daarom stuur ik op 12 januari 2024 omstreeks 13u04 een mail met de vraag hoe ver het staat met beide bestellingen. Op 17 januari 2024 (9 dagen na bestelling en bevestiging) omstreeks 20u00 ontvang ik volgend bericht. Beste ………..,Door een storing in onze automatische e-mailsysteem hebben veel van onze klanten geen e-mail gekregen m.b.t dat de stofzuigers niet op voorraad waren. Onze oprechte excuses hiervoor,Wij willen graag uw geld terugstorten maar hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig: Rekeningnummer en De naam die gekoppeld is aan de rekening. Nogmaals het spijt ons heel erg dat dit u is overkomen en wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen, wij hopen dat u hier begrip voor heeft. Met vriendelijke groetDeals-Expert.nlDezelfde dag (17/01/2024 omstreeks 20u25) mail ik hun terug met het gevraagde. Op 26 januari 2024 (18 dagen na betaling / 9 dagen na doorgeven gegevens) omstreeks 19u08 ontvang ik volgend bericht. Beste ………,Bedankt voor uw reactie!Ik heb een mailtje naar de administratie verstuurd met de door u genoemde gegevens. Rekeningnummer : ……..T.n.v : ……..Het geld zal binnen 14 dagen op uw rekening verschijnen. Ik hoop dat wij u voldoende hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groetDeals-Expert.nlVandaag 9 februari 2024 (14 dagen na hun mail en 32 dagen na betaling) omstreeks 13u00 is er nog altijd niets teruggestort op mijn rekening.Vandaag donderdag 15 februari 2024, niets reactie meer gekregen (geen mail, telefoon noch geld teruggestort op de rekening). Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform