Terug

niet terugbetaling bestelling

Opgelost Openbaar

S-trade bvba

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: S-trade bvba

10/03/2017

Het betreft een bestelling van een grasmaaieronderdeel op een webshop.De bestelling is geannuleerd omdat ik na 2 weken mijn bestelling niet kreeg en er geen contact mogelijk was.Na een klacht bij de Europese ombudsdienst heb ik antwoord gehad dat hij de bestelling geannuleerd heeft en het geld terug gestort maar 2 weken later staat het nog niet op mijn rekening.op het internet staan nog meerdere klachten van dit bedrijf van niet verzenden van bestellingen.

Berichten (2)

S-trade bvba

Naar: A. C.

17/03/2017

Een klacht indienen is makkelijk maar antwoorden op de mail om zijn rekeningnummer door te sturen blijkbaar niet.Ik zal dan ook klacht indienen voor eerroof en alle mogelijke schade die ik oploop door de slechte reclame die hieruit volgt verhalen op testaankoop en deze onterechte klachtVriendelijke groetenMarkDe Onderdelenshopinfo@deonderdelenshop.beThe information contained in this message may be confidential and is intended to be exclusively for the addressee. Should you receive this message unintentionally, please do not use the contents herein and notify the sender immediately by return e-mail.

A. C.

Naar: S-trade bvba

17/03/2017

ik heb net een mail ontvangen van u dit is de 2de mail die ik van u krijgu hebt mij hietvoor nooit gevraagd naar mijn rekeningnummer u kan zeggen wat u wilgroeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform