Terug

niet terugbetalen van kapot product

Closed Openbaar

Hollandidtic

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: Hollandidtic

18/07/2023

Beste, ik bestelde op 8/5 een kippenhokdeur. De levertermijn was 4 tot 7 werkdagen. Het product kwam pas aan op begin juni. Ik ga nr mijn ouders om te installeren en het product werkte nt. Ik stuurde op 12.06 een mail. Ze vroegen me dezelfde dag nog een filmpje te maken wat ik ook doorstuurde. Nadien geen enkele mail meer ontvangen v hen. Ik stuurde nog meerdere mails. Mijn laatste was op 10.07. Op hun site spreken ze van 100% klantentevredenheid. Niet tevreden geld terug. Sinds 12.06 niks van reactie meer ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform