Beste, Ik heb jullie recent ingehuurd als bedwantsbestrijdingsdienst. Het initiële telefonisch contact was vlot, er werd direct opgenomen en een 1ste afspraak was snel gemaakt. Er werd aan de telefoon gesproken over een prijs tussen de 180€ en 400€ + 3 jaar garantie. Dit was veel minder dan de andere bedrijven die maar liefst rond de 1000 euro vragen per kamer. Deze eerste afspraak kon jammer genoeg niet nageleefd worden aangezien het te druk was volgens jullie. Geen probleem, dag erna was de verdelger er. Ik kreeg de offerte jammer genoeg pas de dag zelf, welke (zoals reeds aangekondigd na een korte inspectie) veel meer bedroeg dan de initiële schatting. Maar goed, dat neem je er dan maar bij als je zo wanhopig op zoek bent naar een oplossing.Na 10 minuten gif spuiten was de verdelger alweer weg, dit 2 dagen na elkaar voor bed & bank. Dit gif heeft niets gedaan voor mijn probleem, waarna ik terug telefonisch contact opnam zoals voorgesteld door de verdelger. Sindsdien is jullie bedrijf telefonisch niet meer bereikbaar, alsook niet via e-mail. Enkel via chat krijg ik sporadisch een antwoord, waarbij een medewerker een nieuwe afspraak voor me inplant in een tijdslot, maar de verdelger mij vervolgens 6u laat wachten. Weer moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden, ook deze keer via chat. Aangezien ik geen reactie kreeg vroeg ik om deze afspraak even door te geven via telefoon of e-mail zodat ik de chat kon verlaten. Ook dit gebeurde niet. 2 dagen later heb ik nogmaals de chat geraadpleegd, waarna ik een afspraak kreeg op vrijdagochtend tussen 10u-12u. Zoals altijd, weer 4u30 verder en nog steeds geen verdelger gezien. De klantenservice is echt onaanvaardbaar, wat mij ook laat twijfelen over jullie autenciteit. Op sociale media is er nergens een spoor te vinden van jullie bedrijf, alsook op google niet. Nergens vind ik recensies die ik kan verifiëren. Ik ben een alleenstaande 26 jarige met een ziekte-uitkering. Ik heb al het geld bij elkaar moeten rapen om jullie te betalen zodat ik er vanaf kom. Het vertrouwen is volledig verdwenen en ik hoop echt dat jullie mij niet laten zitten hiermee.Ik zou graag zo snel mogelijk opgebeld worden. Graag zou ik terugbetaald worden voor de handelingen die nog niet zijn uitgevoerd (189€ behandeling nr. 2 + servicekosten 49€), zodat ik een ander bedrijf kan vinden dat mij wél helpt. Anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. Met vriendelijke groetDjala Koster