Geachte mevrouw/heer,
Op 07 juni 2024 kocht ik voor mijn zoon Ward een paar veiligheidsschoenen van het merk Atlas, type Anatomic Bau 500 (breedte 12) in uw online winkel en betaalde ik €92,89 incl. verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling en nogmaals via mailantwoord, werd mij meegedeeld dat de levering na uiterlijk 14 werkdagen (of dus uiterlijk vandaag 28/06/2024) zou plaatsvinden. De goederen werden echter tot vandaag niet geleverd, zoals overeengekomen. Op mijn laatste vragen via mail eerder deze week, omtrent verwachte levertermijn heeft U niet gereageerd. Telefonisch zijn jullie evenmin te bereiken.
Deze vertraging heeft mij als klant ernstige schade berokkend.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €92,89 wordt begroot.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs