Terug

niet reageren op mails

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

L. G.

Naar: BNP Paribas Fortis

24/06/2024

Beste, ik heb op maandag 10/06/2024 een mail gestuurd naar ebc.antwerpen.a@bnpparisbasfortis.com tav van Matteo Van Engeland. Tot nu toe heb ik nog geen enkele reactie ontvangen, zelfs geen ontvangstmelding, laat staan dat het probleem opgelost zou zijn. Ik ben dan naar mijn kantoor gegaan waar ze opnieuw de documenten opgesteld hebben. (Dubbel werk!) Een deel van het probleem vloeit voort uit de lange wachttijden aan de telefoon, meer dan 15 minuten voor een prioritaire oproep. Anderzijds heb ik van VISA wel al een antwoord gekregen en is het probleem opgelost. mvg Lut Gillis

Berichten (3)

BNP Paribas Fortis

Naar: L. G.

25/06/2024

BNP Paribas Fortis - Klachtenmanagement Uw klacht Ontvangstbevestiging Beste,Wij hebben uw reactie goed ontvangen en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.U ontvangt dat antwoord uiterlijk binnen een maand. Mocht het toch langer duren, dan krijgt u binnen die termijn informatie over de evolutie van uw dossier en een nieuwe timing.Denkt u eraan om in alle correspondentie over dit dossier het refertenummer te vermelden? U vindt dat bovenaan deze email.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas FortisMeer weten?· Meer info over onze klachtenprocedure leest u in artikel 21 van onze Algemene Voorwaarden.· U vindt de volledige klachtenprocedure op www.bnpparibasfortis.be keuze ‘suggesties of klachten’.· In elk BNP Paribas Fortis-kantoor is er een brochure over deze procedure ter beschikking.BNP Paribas Fortis NV - Warandeberg 3, B-1000 BrusselRPR Brussel - BTW BE0403.199.702 - Tussenpersoon erkend onder FSMA-nr. 25.879A DisclaimerPolicyCookiebeleid©BNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================

BNP Paribas Fortis

Naar: L. G.

25/06/2024

BNP Paribas Fortis - Klachtenmanagement Uw klacht Ontvangstbevestiging Beste,Wij hebben uw reactie goed ontvangen en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.U ontvangt dat antwoord uiterlijk binnen een maand. Mocht het toch langer duren, dan krijgt u binnen die termijn informatie over de evolutie van uw dossier en een nieuwe timing.Denkt u eraan om in alle correspondentie over dit dossier het refertenummer te vermelden? U vindt dat bovenaan deze email.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas FortisMeer weten?· Meer info over onze klachtenprocedure leest u in artikel 21 van onze Algemene Voorwaarden.· U vindt de volledige klachtenprocedure op www.bnpparibasfortis.be keuze ‘suggesties of klachten’.· In elk BNP Paribas Fortis-kantoor is er een brochure over deze procedure ter beschikking.BNP Paribas Fortis NV - Warandeberg 3, B-1000 BrusselRPR Brussel - BTW BE0403.199.702 - Tussenpersoon erkend onder FSMA-nr. 25.879A DisclaimerPolicyCookiebeleid©BNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================

BNP Paribas Fortis

Naar: L. G.

26/06/2024

BNP Paribas Fortis - Klachtenmanagement Uw klacht Beste,U meldde ons uw terechte ongenoegen over de moeilijke bereikbaarheid van ons Easy Banking Centre.Het is inderdaad erg vervelend dat u geen reactie kreeg op uw e-mail van 10/06/2024. We willen ons hier dan ook uirukkelijk voor verontschuldigen.Het is onze centrale dienst Easy Banking Centre die de meeste oproepen en e-mails behandelt. Zo zijn onze kantoormedewerkers maximaal beschikbaar voor onze klanten.Ons Easy Banking Centre beantwoordt de oproepen en e-mails normaal gezien erg snel. Jammer genoeg kreeg de dienst de laatste weken uitzonderlijk veel oproepen, waardoor de wachttijden opliepen. Onze excuses hiervoor. We zijn blij te vernemen dat u ondertussen geholpen werd in het kantoor en dat uw probleem is opgelost.We danken u voor uw melding en kijken uit naar een verdere prettige samenwerking.Met vriendelijke groeten,Eva Van GoethemComplaints OfficerBent u het oneens met dit antwoord? Dan kan u steeds met ons contact opnemen en zullen we uw dossier opnieuw onderzoeken.BNP Paribas Fortis NV - Warandeberg 3, B-1000 BrusselRPR Brussel - BTW BE0403.199.702 - Tussenpersoon erkend onder FSMA-nr. 25.879A DisclaimerPolicyCookiebeleid©BNP Paribas Fortis Met vriendelijke groetenEva Van Goethem Complaints Officer BNP Paribas Fortis NV- Warandeberg 3, 1CP3D, 1000 Brussel +32 2 228 54 28 bnpparibasfortis.be Think before you print ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform