BNP Paribas Fortis - Klachtenmanagement Uw klacht Beste,U meldde ons uw terechte ongenoegen over de moeilijke bereikbaarheid van ons Easy Banking Centre.Het is inderdaad erg vervelend dat u geen reactie kreeg op uw e-mail van 10/06/2024. We willen ons hier dan ook uirukkelijk voor verontschuldigen.Het is onze centrale dienst Easy Banking Centre die de meeste oproepen en e-mails behandelt. Zo zijn onze kantoormedewerkers maximaal beschikbaar voor onze klanten.Ons Easy Banking Centre beantwoordt de oproepen en e-mails normaal gezien erg snel. Jammer genoeg kreeg de dienst de laatste weken uitzonderlijk veel oproepen, waardoor de wachttijden opliepen. Onze excuses hiervoor. We zijn blij te vernemen dat u ondertussen geholpen werd in het kantoor en dat uw probleem is opgelost.We danken u voor uw melding en kijken uit naar een verdere prettige samenwerking.Met vriendelijke groeten,Eva Van GoethemComplaints OfficerBent u het oneens met dit antwoord? Dan kan u steeds met ons contact opnemen en zullen we uw dossier opnieuw onderzoeken.BNP Paribas Fortis NV - Warandeberg 3, B-1000 BrusselRPR Brussel - BTW BE0403.199.702 - Tussenpersoon erkend onder FSMA-nr. 25.879A DisclaimerPolicyCookiebeleid©BNP Paribas Fortis Met vriendelijke groetenEva Van Goethem Complaints Officer BNP Paribas Fortis NV- Warandeberg 3, 1CP3D, 1000 Brussel +32 2 228 54 28 bnpparibasfortis.be Think before you print ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================