Terug

Niet passende onderdelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Belomax

18/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 6/12/2024 bestelde ik bij u een Pooltafel TopTable Break Tournament-Carbon 7FT Ik stel echter vast dat de meegeleverde pockets niet passen in deze tafel. Dit heeft geleid tot mijn vraag van 5/01/2025 ivm levering correcte pockets en/of instructie hoe deze de installeren (die ook volledig ontbrak bij de levering). Door zelf te proberen installeren zonder instructie van uw kant zijn de oude pockets ook niet meer bruikbaar. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 22/01/2025 mij een nieuwe set correcte pockets te sturen en de bijhorende instructie voor een correcte installatie. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Belomax

Naar: P. V.

18/01/2025

Hi Peter, Bedankt voor je bericht. We hadden hier inderdaad nog over gemaild in het verleden maar zag hier geen verdere follow up meer op. Soms valt het wel voor dat mails in onze spam terecht komen dus best in de toekomst mochten er nog eens vragen zijn en er komt niet direct antwoord op de mail ook even contact opnemen per telefoon op +32 336 31 60. Het ticketsysteem werkt op basis van AI waardoor mails of antwoorden soms in een verkeerde box terechtkomen en als we dan een telefoontje krijgen kunnen we dat eens nakijken. Wat betreft het gemelde probleem: zoals eerder aangegegeven dienen deze pockets gewoon bijgesneden te worden met een cuttermes. Omdat dit niet standaard in de handleiding staat raden we daarom ook steeds aan om onze leisteen tafels te laten plaatsen door onze plaatsingsdienst. Dit is hetzelfde als het knippen van het laken en de pockets op maat in principe. We willen je uiteraard wel verder helpen waardoor ik zal vragen aan onze plaatser Anthony om volgende week eens langs te komen om deze pockets bij te snijden. Ik zet mijn collega Ruben even in CC zodat hij dit kan inplannen. @Ruben, kan jij even bij klant Peter Van Der Vennet inplannen dat Anthony daar eens langs kan gaan om de pockets bij te snijden. Klant had een break carbon besteld zonder installatie en had een vraag over het bijsnijden van de pockets. Daarom graag een half uurtje inplannen om deze even bij te snijden en terug vast te zetten. Ik heb de klant ook aangeraden mocht er iets dringend zijn in de toekomst om even te bellen want via Trengo loopt het soms niet helemaal goed. Thanks Met vriendelijke groet, Maxim Van Broeck Sales Support P (+32) 3 336 31 60 E info@belomax.com Belomax Hoogkamerstraat 308F 9140 Temse België www.belomax.be On Sat, Jan 18, 2025 10:00 AM, wrote: Beste klachten@test-aankoop.be, Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer 821379067. Wij streven er naar om uw e-mail binnen de 2 werkdagen af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen. Met vriendelijke groet, Team Belomax On Sat, Jan 18, 2025 10:00 AM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform