Terug

Niet ontvangen

Closed Openbaar

NNP trading

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. C.

Naar: NNP trading

12/07/2025

Artek nr 571858855 Een auto onderdeel besteld en betaald op 26/06/2025 aan een bedrag va 78,65 eur Die ik normaal op 27/06/2025 geleverd moeten worden op 27/06/2025 kreeg ik een bercht dat geleverd en getekend is door de een persoon jo.m genoemd is op 27/06 om 10:11 uur iets dat ik nooit heb ontvangen Na contact met verkoper kreeg een makelijk antwoord dat zij niet verantwoordelijk en dat ik die zelf moet komen halen

Berichten (1)

NNP trading

Naar: A. C.

15/07/2025

Goedendag, Zoals ik in voorgaande mails had gemeld heb ik de transportfirma gecontacteerd om mij te laten weten waarom de bestelling niet bij u was geleverd. Volgens de tracking zou dit wel zo zijn en volgens u niet. Ik heb nu uiteindelijk bericht gehad van de transportfirma dat zij de bestelling niet terugvinden en niet weten waar deze eigenlijk is geleverd. De bestelling zal aan u worden terugbetaald. Mijn excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Kris Bervoets Magazijnier Henry Fordlaan 56 B-3600 Genk T.+32(0)89 77 76 01info@nnp.be Openingsuren:maandag - vrijdag: 9u - 12u en 13u - 18u Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 12 juli 2025 1:45 Aan: Kris Bervoets kris@nnp.be Onderwerp: Niet ontvangen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 30 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform