Op 15/3/2023 had ik een consultatie bij een arts van Medipolis nav langdurige oogklachten sinds positieve covidtest in sept 22. Bij aankomst werden een hele trits oogonderzoeken uitgevoerd, waaronder ook mbt eventuele visusproblemen en de scherpte van de ogen. Ik ging van medewerker naar medewerker om op het einde een arts te zien die niet veel toevoegde aan mijn consultatie. Er zou niets te zien zijn. Sindsdien is het probleem opnieuw opgedoken en zijn mijn ogen nog slechter geworden. Wat alweer een nieuwe bril vereiste. Ik vroeg via de telefoon op 12 mei ll. aan het secretariaat om een verslag van het onderzoek van de dokter, gezien de verslechtering, ook omdat de brillenwinkel een recent visusonderzoek voor een bril vroeg. Secretariaat zei dat het medische verslag enkel de dokter toebehoort, en niet verkregen kan worden. Ik kon dus geen bril kopen in de winkel waar ik toen was. Ze zou het voorleggen aan de arts. Ik ben nooit meer terug gecontacteerd. Ik stuurde de voorbije maanden twee mails aan het secretariaat, zonder reactie. Ik ben dus blijkbaar het onderwerp van een medisch oogonderzoek geweest, waar ik 88 euro voor heb betaald maar waar ik zelf geen gegevens van mag inzien. Het bedrijf weigert blijkbaar met mij te communiceren en ik kan niet verder met de opvolging van mijn oogproblemen en aanschaf bril (Spanje). Op het moment dat ik de eerst keer belde, bevond ik me in Spanje in een brillenwinkel. Heeft een medisch bedrijf met dokters het recht om mijn privégegevens voor eigen gebruik aan te wenden, mij daarvoor te laten betalen, zonder mij een verslag van het onderzoek te geven? Is het normaal dat men zelfs weigert mijn oogsterkte te geven, terwijl die gemeten werd? Wat zijn mijn rechten als patiënt? Waarom reageert het bedrijf niet ?