Beste, Ik bestelde op 23/04/2020 via de online webshop van Snipes, meer bepaald www.snipes.be, een pull ter waarde van 71.98 euro. De overschrijving was ter attentie van Snipes Belgie NV Antwerpen. Het geld is wel degelijk van mijn rekening gegaan, dus de firma Snipes heeft mijn geld ontvangen. Onmiddellijk na de betaling stelde ik vast dat ik geen enkele bevestigingsmail had ontvangen op mijn mailadres die ik had ingegeven. Dit was op zich al vreemd. Op hun website bij de faq's stond er uitgelegd dat dit soms kan voorkomen, maar dat dit niet iets is om je zorgen over te maken. Een tweetal weken later, had ik nog altijd niets vernomen of gehoord inzake mijn bestelling. Ik had dus geen klantennummer, geen bestellingsnummer of gelijk wat, behalve mijn bewijs van overschrijving. Op de website van Snipes vond ik een email adres terug om de firma te contacteren. Dit betrof onlineservice@snipes.com. Ik stuurde reeds drie keer een mail. Telkens kreeg ik een automatisch mailantwoord dat ze mijn mail hadden ontvangen en dat er contact met mij zou worden opgenomen. We zijn nu 03/06/2020 en nog steeds geen enkele reactie of telefoon gekregen van Snipes. Ik heb toen twee weken terug proberen te bellen naar hun zogenaamde hotline op het nummer 0800 32 018. Ik heb tweemaal meer dan 35 minuten aan de lijn gehangen zonder één iemand die opnam. Op vandaag blijkt deze hotline nu gewoon afgesloten, ook al staat hij nog op hun website. Ik heb ondertussen ook tweemaal gebeld met Snipes Brugge om hulp. Ik kreeg daar een vriendelijke persoon aan de lijn, die zij dat het een probleem is die nu heel vaak voorkomt. Hij vroeg om mijn gegevens door te sturen naar hem en hij zou dan zelf contact opnemen met de online shop. Ik heb twee mails gestuurd naar deze persoon. Een zekere Carlos. Opnieuw zonder resultaat. Ik heb vandaag 03/06/2020 opnieuw gebeld naar Snipes Brugge. Daar kreeg ik te horen dat de webshop plat ligt en de winkels volledig apart staan van de webshop. Met andere woorden ik kan dus nergens terecht en mijn geld is weg. Dit is een regelrechte schande. De dame aan de lijn zei dat ik gelijk had om test aankoop in te lichten. De werknemers van Snipes zelf, vinden dus dat de service van hun webshop op niets trekt. Kunnen jullie mij helpen, want ik kan nergens anders terecht en Snipes zelf doet helemaal niets.