Terug

Niet ontvangen van bestelling

Closed Openbaar

Tapijtenloods

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. E.

Naar: Tapijtenloods

28/08/2023

Beste Op 17/08/2023 bestelde ik een tapijt bij uw bedrijf.Ik had een track & trace mail ontvangen ivm een bestelling die ik bij jullie geplaatst heb. Hier kreeg ik de info dat deze zaterdag geleverd zou worden tussen 8u en 18u. Ik ben de hele dag thuis geweest maar ik heb niets gezien of gehoord met deze bestelling. Als ik nu de track & trace mail open dan staat er dat ik niet thuis was en dat het pakket ook niet bij de buren kon afgeleverd worden, wat dus niet klopt aangezien ik weldegelijk de heel dag beschikbaar was.Ondertussen heb ik al meerde malen contact proberen opnemen met de klantendienst maar zonder succes. Ik zou graag een oplossing zien voor dit probleem.Met vriendelijke groeten Yanaika Eemans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform