Terug

niet ontvangen factuur

Closed Openbaar

Algemeen klinisch labo bv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. F.

Naar: Algemeen klinisch labo bv

11/10/2024

Ik heb een 2de herinnering gekregen voor een 1ste factuur en 1ste herinnering die ik nooit heb ontvangen. Het te betalen bedrag is van €12,96 naar €21,92 verhoogt.

Berichten (1)

Algemeen klinisch labo bv

Naar: F. F.

14/10/2024

Beste, Het is jammer dat meneer Freddy F een klacht indiende bij testaankoop en het labo niet eerst contacteerde. Dan hadden wij hem kunnen uitleggen dat de originele factuur wel degelijk met de Post verstuurd is. Helaas merken wij dat er veel documenten met de Post verloren gaan of niet bezorgd worden. Daar kunnen wij echter niets aan veranderen. De eerste rappel is gratis, dit is trouwens wettelijk verplicht. De eerste rappel wordt via E-Box verstuurd naar alle patiënten met een Belgisch rijksregisternummer. Wij krijgen als bedrijf echter geen feedback of mensen hun E-Box activeerde, openden, gelezen hebben…Als er dan nog geen betaling volgt komt er een 2e rappel, inderdaad met kosten zoals terug te vinden in onze betalingsvoorwaarden. Wij zijn dragen zorg (op alle mogelijke manieren) hoog in het vaandel en als mensen contact met ons opnemen worden aangerekende kosten meestal kwijtgescholden. Meneer had dus beter contact kunnen opnemen met het labo ipv met testaankoop….Wij beschikken niet over een telefoonnummer of een email adres van de heer Freddy F, anders zouden we zeker contact met hem opnemen… Met vriendelijke groeten, Hilde Steurs Medewerker Debiteurenbeheer Algemeen Klinisch Labo Lispersteenweg 469 – 2500 Lier T 03489 25 07 - F 03488 08 04 Hilde.steurs@akl.be www.akl.be AKL s:doccle.be/bedrijven/medisch-labo/akl/ Van: secretariaat AKL info@akl.be Verzonden: vrijdag 11 oktober 2024 11:02 Aan: Hilde Steurs hilde.steurs@akl.be Onderwerp: FW: niet ontvangen factuur Met vriendelijke groeten, Administratie Algemeen Klinisch Labo bv Lispersteenweg 469 2500 Lier T03489 25 07 -F03488 08 04 info@akl.be www.akl.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform