Terug

Niet ontvangen bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Heysey

17/04/2024

Mijn bestelling van 06/03 is nog steeds niet aangekomen, na vraag voor terug betaling en een document in gevuld te hebben van niet ontvangen goederen weigeren ze ditZe stuurden mijn bestelling nogmaals op maar ook hier niet ontvangen. Ik denk dat het om oplichting gaat. Ze blijven rond de pot draaien daar ik een terugbetaling vraag.

Berichten (1)

Heysey

Naar: A. V.

11/05/2024

(CPTBE02004536-31)Hallo,We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om contact met ons op te nemen over het probleem dat je hebt ondervonden. We begrijpen uw bezorgdheid over het niet ontvangen van uw producten.Bij het onderzoeken van de zaak, blijkt dat onze gegevens aangeven dat het pakket succesvol is afgeleverd op [22/03/2024 16:28], zoals geverifieerd door de tracking informatie beschikbaar op [s:www.trackyourparcel.euack/form]. Daarnaast hebben we een Proof of Delivery (POD) bij deze e-mail gevoegd voor uw referentie.Gezien deze informatie verzoeken wij u vriendelijk te overwegen dit geschil te sluiten. We doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en eventuele problemen op te lossen.Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij andere zaken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen.Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.Met vriendelijke groeten,--Hoogachtend,SuzanneKlantenservice klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform