(CPTBE02004536-31)Hallo,We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om contact met ons op te nemen over het probleem dat je hebt ondervonden. We begrijpen uw bezorgdheid over het niet ontvangen van uw producten.Bij het onderzoeken van de zaak, blijkt dat onze gegevens aangeven dat het pakket succesvol is afgeleverd op [22/03/2024 16:28], zoals geverifieerd door de tracking informatie beschikbaar op [s:www.trackyourparcel.euack/form]. Daarnaast hebben we een Proof of Delivery (POD) bij deze e-mail gevoegd voor uw referentie.Gezien deze informatie verzoeken wij u vriendelijk te overwegen dit geschil te sluiten. We doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en eventuele problemen op te lossen.Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij andere zaken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen.Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.Met vriendelijke groeten,--Hoogachtend,SuzanneKlantenservice klachtenbox@test-aankoop.be