Aan Firma Perfect CleanerDurletstraat 12018 Antwerpen Borgerhout, 7 juni 2017Beste, Op 30 maart liet ik mijn gaskachel door uw technicus schoonmaken. Vermits er een klein hoekje van het hittebestendig glas dat de kachel beschermd was afgebroken, stelde uw technicus voor om dit te vervangen. Op 31 maart kwam hij dan het glas vervangen en betaalden we 273 euro, dit voor het onderhoud hetzij 90 euro en voor het hittebestendig glas 183 euro. Na vertrek van de technicus stelden wij bij het verwarmen van de kachel vast dat het zogenaamde hittebestendig glas een grote barst vertoonde. We stelden onmiddellijk de firma Perfect Cleaner hiervan op de hoogte en bij monde van ons telefonisch contact werd ons beloofd om zo spoedig mogelijk een nieuw glas te bestellen en dit uiteraard zonder bijkomende kosten. Na wekenlang dagelijks telefonisch contact over de stand van zaken waarbij altijd beloofd werd van alles zo spoedig mogelijk op te lossen en er verhalen vertelt werden dat de technicus wel degelijk een nieuw glas besteld had doch dat dit jammerlijk stuk gegaan was en de technicus dit niet durfde melden. We kregen dan uiteindelijk op 28 april een andere technicus “Mo” die vaststelde dat het gebarsten glas geen hittebestendig glas was het was zelfs vervormd door de hitte, en dat de kachel zelfs niet goed schoongemaakt was. Hij nam foto’s van de slecht geleverde werken en stuurde dit naar het hoofd van de firma en nam het gebarsten glas mee om aan te tonen dat dit niet het bestelde en betaalde hittebestendige glas was. Op 3 mei, dus een maand na de eerste plaatsing, zou hij de juiste hittebestendige kachelruit komen plaatsen en tevens het nalatige schoonmaakwerk doen. We zagen echter niemand. 0nze dagelijkse telefoontjes naar de firma leverden niets op behalve mooie beloften en dan werd er een weer een verhaal opgehangen dat de camionette met daarin ons glas een zwaar accident had gekregen waarbij uiteraard het bestelde hittebestendige glas zou gebroken zijn. Dit dus ten tweede male.Uiteraard is ons geduld, ruim 2 maanden, nu op en indien er geen gevolg voor 16 juni, dit geduld willen we nog opbrengen, aan het herstel van ons reeds betaalde onderhoud en vervanging van het glas wordt gegeven zijn wij genoodzaakt andere stappen te ondernemen.GroetenGuido en Rita Daans-RemyBikschotelaan 282/1BorgerhoutTel: 03/+235.35.77 0497/85.64.89 daans.remy@gmail.com